سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت طلاجات زنان سالخورده با انبر دست/ پرسیدن آدرس شگرد زورگیران خشن

سارقانی که به بهانه پرسیدن آدرس، اقدام به غافلگیری و سرقت طلاجات زنان مسن در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر و رباط کریم غرب استان تهران می‌کردند پس از دستگیری به ۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ خدادادی رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: با وصول یک فقره پرونده سرقت به عنف از کلانتری ۲۲ صباشهر به پلیس آگاهی و بیان اینکه جلوی درب منزلش ۴ نفر با دو دستگاه موتور سیکلت به بهانه پرسیدن آدرس به وی نزدیک شده و یکی از آن‌ها از پشت صورت و دهان قربانی را گرفته و نفر دیگر با انبردست، ۵ حلقه النگو  وی بریده و متواری شدند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه در سال ۹۳ پرونده‌هایی در خصوص سرقت طلاجات از بانوان از کلانتری‌ها به پلیس آگاهی واصل شده بود، در بررسی پرونده‌ها مشخص شد سارقان به صورت ۴ نفره با دو دستگاه موتورسیکلت پس از شناسایی قربانیان دو نفر از آن‌ها پیاده شده و با پرسیدن آدرس از قربانیان، یکی از سارقان صورت و دهان شاکی را گرفته و نفر دیگر با انبردست النگو و گردنبند شاکی را بریده سپس متواری می‌شدند.

سرهنگ خدادادی بیان داشت: با توجه به وصول پرونده‌های سرقت طلاجات، در آغاز بررسی‌های پلیس مشخص شد بیشتر سرقت‌ها از زن‌های سن بالا اتفاق افتاده که قادر به چهره نگاری متهمان نبودند که با استفاده از منابع موثق و تحقیقات نامحسوس پلیس اطلاعاتی بدست آمد از سارقان سابقه دار به همراه چند نفر از همدستانش با دو دستگاه موتورسیکلت به صورت ۴ نفری اقدام به سرقت می‌کردند که شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وب افزود: با شناسایی محل فعالیت متهم در قلعه میر شهرستان بهارستان پس از اخذ نیابت قضایی و هماهنگی با دادسرای بهارستان تیمی از اداره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی و تیمی از یگان امداد شهرستان شهریار پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در منزل در اقدامی عملیاتی متهم دستگیر و پس از آن همدست وی در قلعه میر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، در تحقیق از آن‌ها مشخص شد آن‌ها به اتفاق ۲ نفر از همدستانش با ۲ دستگاه موتورسیکلت به صورت ۴ نفری در شهریار به بهانه آدرس پرسیدن اقدام به سرقت طلاجات کرده و طلاهای سرقتی را به فردی طلافروش در قلعه میر بهارستان می‌فروختند.

خدادادی افزود: سارقان پس از فروش طلاهای مسروقه، آن را بین خود تقسیم می‌کردند و همچنین سارقان در بازجویی‌ها به ۴۵ فقره سرقت به این شیوه در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر و رباط کریم اعتراف کردند و پس از شناسایی طلافروشی نیز با اخذ نیابت قضایی متهم دستگیر شد.

گفتنی است: متهمان با هماهنگی قضایی و با قرار تامین مناسب در پلیس آگاهی استان در بازداشت به سر می‌برند و تاکنون ۴۳ مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و تشکیل پرونده دادند و تحقیقات جهت شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری همدستان متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
این عکس به چه درد میخوره؟تصاویرشونو چاپ کنید که ابرو خودشون و خانوادهاشون بره.
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
تصویر متهما چاپ کنید بهتره