سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اختصاص 440 میلیارد تومان اعتبار برای استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: امسال 440 میلیارد تومان اعتباربرای استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: به دلیل محدودیت منابع مالی در دو سال گذشته حداکثر 40 میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافت در حالی که امسال این رقم به 440 میلیارد تومان افزایش یافته که 10 برابر سال‌های گذشته است.

وی افزود: این اعداد و ارقام واقعی بوده به طوری که در روزهای گذشته بیش از 120 میلیارد تومان آن به خزانه استان واریز شده است تا در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

استاندار اردبیل بیان کرد: امیدواریم در مدت باقی‌مانده از فصل کاری این رقم 440 میلیارد ریال را به صورت کامل برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جذب کنیم تا نسبت به بهره‌برداری از آنها اقدام لازم انجام شود.

خدابخش همچنین افزود:برای اولین بار از محل اعتبارات مهار آب‌های مرزی کشور 3 هزار میلیارد تومان به استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد سفر رئیس جمهور در اجرایی شدن پروژه‌های زیربنایی نظیر نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل عنوان کرد: این پروژه که در حال حاضر فعال است در مدت 36 ماه آینده اجرایی شده و 480 مگاوات به تولید برق استان اضافه می‌شود.

خدابخش موتور محرک توسعه اقتصادی استان را مربوط به فعال بودن سازمان آب و جهاد کشاورزی در این استان بیان کرد و گفت: از این محل یک هزار و 800 میلیارد تومان به سازمان آب و یک هزار و 200 میلیارد تومان به پروژه‌های جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان از اجرایی شدن طرح آبیاری 83 هزار هکتار اراضی از مصوبه سفر رئیس جمهور خبر داد و تصریح کرد: این فعالیت در کنار توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال مولد برای استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/ز

منبع:فارس

برچسب ها: اردبیل ، اعتبار ، استان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.