سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه‌های بومی و محلی در جنوب غرب تهران برگزار می‌شود

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18، از برگزاری مسابقه‌های بومی و محلی در این منطقه خبر داد.

 اسماعیل شاهی مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: برگزاری مسابقه‌های بومی و محلی در نواحی 7 گانه منطقه 18در دستور کار اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح نیمه دوم سال 93 به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی،‌ارتقای سلامت و رفاه شهروندان در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

شاهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره تربیت بدنی، شهرداری نواحی 7گانه منطقه 18 به منظور برگزاری مسبقه‌های بومی و محلی و ورزش‌های همگانی مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه‌های بومی و محلی در نواحی 7 گانه منطقه 18، برگزاری مسابقه‌های طناب‌کشی، پرتاب توپ در سبد، پرتاب توپ به بیشترین مسافت، پرتاب دارت از اقدامات اجرایی این طرح است.

شاهی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌های بومی و محلی و ورزش‌های همگانی با اهدای جوایزی به رسم یادبود،‌برگزاری مسابقه‌های قهرمانی اسکیت سرعت آقایان در سه روده سنی نوجوانان ،‌جوانان و بزرگسالان، همایش پیاده‌روی خانوادگی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مسابقه ، بوم ، محلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.