سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاش ارنست مدعی شد، آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید ، گفت آمریکا هنوز به توفق با ایران دیت پیدا نکرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛ جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید گفت همچنین این اقدام اسرائیل ، باعث می شود تا تعهد این رژیم نسبت به صلح در خاورمیانه و مذاکرات صلح با اسرائیل مورد سوال قرار گیرد.
گفتنی است این طرح قرار است در اورشلیم شرقی انجام شود.

 این کنفرانس تنها دقائقی پس از اعلام خبر استعفای "جولیا پیرسون" رئیس زن سرویس مخفی آغاز شد و  "جاش ارنست" در ابتدای آن گفت که به نظر "اوباما"، این استعفاء بهترین کار در راستای منافع این سرویس امنیتی بوده است.این استعفاء پس از ناتوانی خانم "پیرسون" در اقناع نمایندگان کنگره در خصوص عملکرد کارکنان سرویس مخفی در حفاظت از کاخ سفید، روی داد.

موضوع بعدی برنامه هسته‌ای ایران و گفت‌وگوهای نمایندگان کشورمان با نمایندگان 1+5 بود که "جاش ارنست" در خصوص دور اخیر مذاکرات در نیویورک گفت که هنوز با ایران به توافقی نرسیده‌ایم که نگرانی‌های جامعه جهانی را در خصوص برنامه هسته‌ای این کشور از بین برده باشد.

وی افزود: آمریکا می خواهد با ایران به توافقی برسد که ضامن امکان انجام عملیات راستی‌آزمایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران باشد.

سخنگوی کاخ سفید با تکرار ادعاهای قبلی سران آمریکا در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تصریح کرد که آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.