سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش تیم بدمینتون‌: ما به حمایت کمیته فدراسیون نیاز‌مندیم

ملی پوش تیم بدمینتون‌ کشورمان اظهار داشت: برای حضور در مسابقاتی چون المپیک برزیل به حمایت‌های فدراسیون و کمیته المپیک نیاز‌مندیم.

سروش اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در خصوص بازی های آسیایی اینچوان گفت: در این دوره از رقابت‌های اینچوان کمیته المپیک 4 رشته ورزشی را که بدمینتون جزو آن ها بود به صورت حمایتی و برای پیشرفت این رشته به مسابقات آسیایی فرستادن و طبق قرعه‌کشی انجام شده حریف تیم ایران ق هرمان کشور که رقیب بسیار سر سخت و قدرتمند من بود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد خویش در مسابقات آسیایی اذعان داشت: تلاش خود در این رقابت به کار گرفتم و تجربیات ارزنده‌ای را کسب کردم که برای مسابقات بعدی از آن ما استفاده خواهم کرد.

سروش اسکندری در خصوص این موضوع که همه‌ی رشته ها دارای مربی بودند اما رشته بدمینتون مثتثنی از مربی بود تصریح کرد: کمیته المپیک فقط 2 بازیکن و رئیس فدراسیون را به مسابقات فرستاد و من در آنجا  به تنهایی و بدون مربی به تمرین می‌پرداختم و دارای مربی نبودیم به دلیل این موضوع که فقط 3 نفر می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

ملی پوش بدمینتون کشور در خاتمه در خصوص برنامه های آینده خویش خاطرنشان کرد: اواخر آذر‌ماه مسابقات ترکیه برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با انتخاب 2 نماینده خانم و آقا به مسابقات المپیک برزیل را خواهند یافت و در این اردو ترکیه شرکت خواهم داشت و امیدوارم کمیته فدراسیون با حمایت‌های خود از بازیکنان بتوانیم به مسابقات راه یابیم زیرا که شرایط مالی بسیار مهم است و با حمایت آن‌ها از ملی پوشان می توانیم به رتبه های بالا دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: برای حضور در مسابقات باید در 15 تا 16 رقابت شرکت کرد که اگر این هزینه‌ها شخصی باشد 80 تا 100 میلیون نیاز دارد که به کمک و حمایت فدراسیون و کمیته نیاز است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.