سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش اپراتور دوم تلفن همراه به اختلالات آنتن دهی روز گذشته

شبکه اپراتور دوم تلفن همراه که از عصر روز گذشته در برخی مناطق مشکلات قطعی تماس را برای برخی مشترکان به وجود آورده بود با واکنش رو به رو شد.

کریم بیگی مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اختلال در  شبکه تلفن همراه این اپراتور گفت: تا کنون هیچ تماسی مبنی بر اختلال یا قطعی در شبکه ایرانسل گزارش نشده است.

وی در خصوص علل قطعی در شبکه‌های تلفن همراه اظهار کرد:‌یکی از علل اختلال یا قطعی در شبکه‌های تلفن همراه می‌تواند تنظیم گوشی باشد اما پس از بررسی علت دقیق و چگونگی رفع آن به مشترک اطلاع داده می‌شود.

کریم بیگی افزود: در صورت مواجه با قطعی در شبکه ایرانسل مشترکان می‌توانند منطقه یا محل قطعی تماس را اعلام کرده تا مشکل حل شود.

وی با تأکید بر این که هیچ گونه اختلالی در شبکه دیده نشده است خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند با شماره تلفن هفتصد یا 09377000000 تماس گرفته و با اطلاع اختلال پیش آمده یا هر گونه مشکل دیگر،آن را رفع نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اپراتور ، تلفن ، همراه ، ایرانسل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.