سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلافکاران از ترس پلیس گروگان 60 میلیاردی خود را آزاد کردند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آزادی فرد ربوده شده توسط افراد گروگان گیر که تقاضای 60 میلیارد ریال از خانواده‌اش کرده بودند، خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: شخصی با در دست داشتن مرجوعه‌ای به پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شد که برادرش با مشخصات معلوم توسط افراد نا‌شناسی ربوده شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: آدم ربا‌یان با خط تلفن شخص ربوده شده با دوستان وی در تهران و کرمانشاه تماس حاصل کرده و مبلغ ۲ تا ۶ میلیارد تومان جهت آزادی فرد ربوده شده از خانواده‌اش در خواست می‌نمایند که با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی ویژه موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان: از طریق کار اطلاعاتی محدوده تماس مشخص و تیم‌هایی جهت پیگیری به محدوده‌های مورد نظر اعزام و تمام مسیر‌ها توسط مامورین پلیس اگاهی تحت کنترل قرار گرفت و عرصه بر آدم ربا‌ها تنگ می‌گردد.

وی افزود: باتوجه به تنگ نمودن عرصه بر آدم ربایان، چاره‌ای جز آزادی فرد ربوده شده نداشته و نهایتا او را در حاشیه شهر‌‌ رها می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعت به دست آمده تلاش برای شناسایی ودستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.