سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اجتماعي" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بدهی 7 هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران / هفته آینده 85 میلیاردتومان به حساب شهرداری‌ها واریز می شود، راه‌زميني عتبات باز شد / آغاز اعزام زائران عرفه به كربلا، قهوه‌خانه‌ها کارکرد سنتی خود را از دست داده‌اند/ زیر ساخت شبکه‌های اجتماعی دست دشمن است و.. است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است


بدهی 7 هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران / هفته آینده 85 میلیاردتومان به حساب شهرداری‌ها واریز می شود


معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت:پرداخت بدهی دولت به شهرداری تهران با توانمندی اقتصادی و مالی که برای بودجه فراهم می شود ، عملی خواهد شد.

راه‌زميني عتبات باز شد / آغاز اعزام زائران عرفه به كربلا
مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت از بازگشايي مجدد راه زميني اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات خبر داد.

قهوه‌خانه‌ها کارکرد سنتی خود را از دست داده‌اند/ زیر ساخت شبکه‌های اجتماعی دست دشمن است
فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در استان همدان گفت: امروزه قهوه خانه‌ها به یک محل خوشگذرانی برای جوانان تبدیل شده و کارکردهای سنتی خود را از دست داده و استفاده از قلیان نیز مسایل بهداشتی را به همراه دارد که اغلب خانواده‌ها نیز در این رابطه با متولیان امر بهداشت هم عقیده هستند پس موضوع باید مدیریت شود و تمامی تبعات آن نیز باید در نظر گرفته شود.

هر روز یک مانور «تنش آبی» در تهران برگزار می‌شود
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدام به برگزاری مانورهای روزانه تنش آبی در شهر تهران می کنند.

عجیب‌ترین اسامی در شناسنامه‌های ایرانی/ از گشنه و پرتغال تا قابلمه و بستنی
مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نامهای گشنه، پرتقال، حیاط، پیرزن، قابلمه، آفت، میرزا، میرخدا، میش، بستنی، پشه از جمله مواردی بوده که طی سالهای گذشته در ثبت احوال به ثبت رسیده است.

اختصاص صندلی ویژه سالمندان در اتوبوسهای شرکت واحد و مترو
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: هرم سنی جمعیت در تهران همچون سایر نقاط کشور وارد دوره میان سالی شده و موضوع سالمندان و رسیدگی به نیازهای حمل و نقلی این عزیزان، در کانون توجه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک قرار دارد.

مروري بر ۲۶ پيام رهبر معظم انقلاب به كنگره حج
رهبر معظم انقلاب اسلامي، همه‌‌ساله، پيامي را خطاب به حجاجي كه توفيق تشرف به كنگرهٔ عظيم حج را يافته‌‌اند، صادر مي‌‌نمايند كه از سال ۶۸ تا سال ۹۲، ۲۶ پيام را شامل مي‌شود.

افزایش تعداد جایگاه های عرضه دام بهداشتی/ تمامی دام های ارائه شده دارای تاییدیه معاونت بازرگانی است
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره شهر تهران در نشست خبری عرضه بهداشتی دام زنده در روز عید قربان گفت: شهروندان در روز عرفه و عید قربان می توانند مشکلات خود را به مدیران جایگاه های 29 گانه انتقال دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.