سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نیروهای مسلح قوی نباشند باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنیم/ ردپای مشهود آمریکا در جنگ‌های منطقه/ صدام تفاله عرب شد، کانال اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست کنترل می‌شود/ سانسور سخنان رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است


نیروهای مسلح قوی نباشند باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنیم/ ردپای مشهود آمریکا در جنگ‌های منطقه/ صدام تفاله عرب شد


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ردپای آمریکا در هرکدام از جنگ‌های منطقه مشهود بوده و امروز جریان غرب به دنبال رسیدن به منافع خود در منطقه است.

کانال اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست کنترل می‌شود/ سانسور سخنان رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آلودگی‌های ناشی از حضور صهیونیست‌ها در کاخ سفید و نهادهای آمریکا گفت: کانال‌های اطلاعاتی مقامات آمریکا توسط عوامل صهیونیست‌ کنترل می‌شود.

کامرون نقص نظام را در تغییر رفتار با آقازاده‌ها و یقه سفیدها می‌داند/سفرهای آقازاده‌ها انگلیسی‌ها را گستاخ کرده
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منظور کامرون از تغییر رفتار نظام با مردم، تغییر رفتار با آقازاده‌ها و یقه سفیدها است، گفت: تا زمانی که آقازاده‌ها به طور مدام در رفت و آمد و سکونت در کشور انگلیس تحت عنوان تحصیل، درمان و تفریح هستند گستاخی نخست وزیر استعمارگر پیر طبیعی است از این رو چاره درد را باید از درون دید.

هرگونه کمک ایران به ارتش لبنان در چارچوب مبارزه با تروریسم و حقوق بین‌الملل / ارتش لبنان باید تقویت شود
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان هرگونه کمک جمهوری اسلامی ایران به ارتش لبنان در چارچوب مبارزه با تروریسم و حقوق بین‌الملل خواند و گفت: ارتش لبنان برای مبارزه با تروریسم باید تقویت شود.

ضرورت رفع معضل کاغذبازی در کشور/ دستورالعمل‌های زائد باید از طریق دیوان عدالت اداری ابطال شوند
رییس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از کاغذبازی در کشور آن را مانعی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: باید دستورالعمل‌های زائد از طریق دیوان عدالت اداری ابطال شوند تا افراد به‌سوی قاچاق نروند.

جامعه ما از نظر نشاط دچار خلل است/ مدل مشخصی برای نشاط در جامعه نداریم
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه مدل مشخصی برای نشاط در جامعه نداریم، گفت: باید با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و سایر سازمان‌ها مدلی برای طراح‌هایی چون افزایش نشاط در جامعه و کاهش اضطراب و افسردگی در نظر گرفته شود.

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی اقامه می‌شود.

مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت 93 فردا به پایان می‌رسد
ثبت‌نام از متقاضیان آزمون تصدی منصب قضا 93 فردا به پایان می‌رسد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.