سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مسئولین بهزیستی از سالمندان آسایشگاه کهریزک

رئیس بهزیستی شهرستان ری در جشن روز جهانی سالمند از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدن کرد.

به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در ويژه برنامه اي كه به مناسبت روز جهاني سالمند ، در آسايشگاه خيريه كهريزك برگزار شد ، دكتر محمدحسين همتي رئيس بهزيستي شهرستان ري با حضور در ميان سالمندان مقيم اين مجموعه با آنان ديدار و گفتگو كرد .

همتي در اين ديدار گفت : به باور بنده بزرگترين نعمتي كه خداوند به همه انسانها بخشيده ، همان سلامتي است و امروز از اينكه مي بينم شما سالمندان سلامت هستيد و با چهره هاي خندان در اين مراسم حاضريد ، احساس خوشحالي و سرور مي كنم .

وي تصریح کرد :از اينكه مي بينم محيطي كه در آسايشگاه كهريزك براي شما ايجاد شد ه ، محيطي شاد ، مناسب و دوستانه است و نيز مسئولين آسايشگاه از شما به گونه اي حمايت مي كنند تا اين مکان راخانه و خانواده خود بدانيد ، براي ما غرورانگيز است .

وي افزود:خداوند متعال علاوه بر سلامتي به شما گراميان ، دل بزرگي نيز عطا نموده كه بخشش از اموال خود را به نفع نيازمندان در برنامه داريد ، اين حسن را گرامي مي داريم و از همه شما خيرين كه در سازمانهاي خيريه به نفع  ضعيف ترين اقشار جامعه فعاليت داريد سپاسگزاريم .

همتي خاطر نشان کرد :سالمندي نعمت بزرگي است . نعمتي الهي كه به شما عزيزان هديه شده است قدر آن را بدانيد و از اين فرصت طلايي براي بهره بردن از تمام تجربيات كسب شده در اين دوران به نفع جامعه استفاده كنيد .



انتهای پیام /
    
برچسب ها: سالمند ، آسایشگاه ، کهریزک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.