سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برگزاری جشن پرواز بادبادک ها برای کودکان لرستانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برگزاری جشن پرواز بادبادک ها در 3 شهرستان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ کائیدی در کارگروه فرهنگی اجتماعی به برنامه های هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: هفته ملی کودک از پانزدهم تا 22 مهر ماه برگزار خواهد شد که برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته ملی کودک نیازمند تعامل و همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها و نهادهای استان هستیم.

وی به برنامه های هفته کودک در سطح استان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: برپایی ایستگاه های هنری و نقاشی و برپایی کارگاه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در همه مراکز کانون انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از برگزاری پرواز بادبادک ها در خرم آباد، کوهدشت و ازنا خبر داد و افزود: جشن پرواز بادبادک ها در روز 20 مهرماه راس ساعت 15 و 30 در پارک زیباکنار خرم آباد برگزار خواهد شد.

کائیدی اضافه کرد: دیدار با کودکان بیمار در بیمارستان های خرم آباد و الیگودرز و اهداء کتاب و هدایا به آنها، دیدار کودکان با استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان و اجرای برنامه های نمایشی در سطح استان از دیگر برنامه های هفته ملی کودک هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، گفت: در هفته ملی کودک مسابقه نقاشی توسط کودکانی که پدرانشان در زندان بسر می برند به صورت نمادین در زندان دورود برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: پرواز ، بادبادک ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.