سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت‌آموزی و توسعه اشتغال از اهداف مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج است

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه کرج گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با فراهم نمودن زمینه فعالیت گروهی دانشجویان در راستای مهارت آموزی این قشر فعالیت می‌کند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، حسین آبین گفت: مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در گروه‌های تخصصی هنر در رشته‌های عکاسی، انیمیشن، گرافیک، تصویرسازی، معماری، انیمیشن، فیلمسازی، نقاشی و غیره فعالیت می‌کند. 

وی افزود: دانشجویان با راهنمایی اساتید این مرکز، به صورت گروهی فعالیت‌های هنری انجام می‌دهند که گروه فراکتال نیز در مجموعه گروه دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج قرار دارد. 

آبین خاطرنشان کرد: مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی با حمایت‌های همه جانبه مادی و معنوی زمینه فعالیت این گروه‌های دانشجویی را در سطح استان و در راستای ایجاد اشتغال و کسب مهارت فراهم می‌نماید. 

وی با اشاره به فعالیت‌های این گروه هنری گفت: ارائه مجموعه نمایش رادیویی کودکانه با عنوان‌های «ماهی کوچولو و کوسه»، «خپلی پیتزاخور»، «موش باقالی فروش» و «خرکوچولو و پنجره» در یک لوح فشرده (cd) از جمله فعالیت‌های گروه فراکتال است که ضبط و آماده توزیع گردیده است. 

آبین یادآور شد: استفاده از موسیقی ایرانی و تأکید بر مسائل اجتماعی کودک و نوجوان به زبانی ساده و علمی از ویژگی‌های این مجموعه می‌باشد. 

وی افزود: در تدوین و آماده‌سازی این نمایش رادیویی، دانشجویانی همچون پیمان پورشکیبایی، مریم سلامت‌پور، الهه حسین‌زاده، مژگان مبارک آبادی، سعیده احمدی، شیوا قاضی، میثم کمالی دهقان، فرید دالوند و یوسف کیان همکاری داشته‌اند. 
آبین در پایان تصریح کرد: این مرکز با حمایت از فعالیت‌های اساتید و دانشجویان آمادگی دارد همکاری و مشاوره‌های علمی و تخصصی در زمینه‌های هنری را به مراکز و نهادهای مختلف ارائه دهد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.