سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید انبوه غیر کارخانه‌ای رویکرد جدید صندوق مهر

معاون تجهیز و تامین منابع مالی صندوق مهر امام رضا(ع) یکی از رویکردهای جدید این صندوق را حمایت از تولید انبوه غیر کارخانه‌ای عنوان کرد.

علیرضاسعیدی معاون تجهیز تامین منابع مالی صندوق مهر امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: از جمله رویکرد‌های جدید صندوق مهر امام رضا(ع) حمایت از تولید انبوه غیر کارخانه‌ای است چرا که تولید مورد نظر دررویکرد جدید صندوق، تولیدی است که بتواند شرایط لازم را برای رقابت داشته باشد.

وی تصریح کرد: کیفیت  بالا وقیمت پایین محصول به عنوان دو شاخص مهم جهت بقای تولید کننده محسوب می شود و تولید مورد نظر صندوق علاوه بر داشتن شرایط برای رقابت باید قادر باشد تا بازار فروش محصولات خود را نیز تامین کند.

معاون تجهیز و تامین منابع مالی صندوق مهر امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: جهت اجرای هرچه بهتر رویکردهای جدید صندوق به ویژه در زمینه حمایت از پشتیبان با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع تفاهم نامه‌های همکاری امضا شده است که از آن جمله می‌توان به تفاهم‌نامه‌ها با بخش سنگهای قیمتی و نیمه دقیمتی پوشاک صنایع دستی صنایع کوچک طلا و جواهرسازی فرشبافی کشاورزی و حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

انتهای پیام/    

برچسب ها: تولید ، رویکرد ، صندوق ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.