سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست بررسي وضعيت تيم‌هاي ملي اسكواش بانوان انجام شد

نشست بررسي وضعيت تيم‌هاي ملي اسكواش بانوان برگزار شد و در اين جلسه كه در محل سالن تمرين ملي پوشان برگزار گرديد سوفيا نواده تا تعيين سرپرست تيم‌هاي ملي بانوان اين مسئوليت را عهده دار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نشست بررسي وضعيت تيم‌هاي ملي اسكواش بانوان برگزار شد و در اين جلسه كه در محل سالن تمرين ملي پوشان برگزار گرديد سوفيا نواده تا تعيين سرپرست تيم هاي ملي بانوان اين مسئوليت را عهده دار شد.

سرمربي تيم هاي ملي بزرگسالان نيز عهده دار اعلام اردوهاي هدف در استان هاي متقاضي براي مستعدين بزرگسال شد.

حمايت مالي تحهيزاتي حمايت بكارگيري پارتنر‌هاي دوره‌اي خارجي، حمايت اردو‌هاي هدفمند داخل و خارج و حمايت در عضويت‌هاي انجمن حرفه‌اي زنان براي آن‌دسته از ورزشكاراني كه كميته تيم هاي ملي براي پيشرفت و ارتقا آنها از وضعيت موجود متصور است از محور‌هاي جلسه بود.

مستانه كرم پور موظف شد در اردو‌هايي كه براي بزرگسالان تعيين مي‌گردد در سر تمرينات حاضر بوده و در تمرينات خارج از اردو اين وظايف مشابه بزرگسالان پسر به هيات‌هاي استاني سپرده شود اين نشست در حضور رييس فدراسيون كشورمان برگزار شد و نايب رييس و دبير و سرمربيان ملي آقايان و بانوان و مدير تيم‌هاي ملي كه موظف شد تا پايان ماه اردو‌هاي هدف و برنامه‌ها و اعزام‌هاي ملي را تاپايان سال مكتوب تهيه و تحويل نمايد و حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشست ، تیم ، ملی ، اسکواش ، بانوان ، نواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.