سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ريانووستی اعلام کرد؛

سوريه آماده همکاری با تلاش‌های قانونی بين‌المللی برای مقابله با داعش است

خبرگزاری ريانووستی اعلام کرد؛‌ بشار اسد در سخنانی اعلام کرده‌است سوريه آماده همکاری با تلاش‌های قانونی بين‌المللی برای مقابله با داعش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی، "ریاض حداد"، سفیر سوریه در روسیه امروز سه‌شنبه اعلام کرد؛ بشار اسد رئیس جمهور این کشور آشکارا مواضع کشورش را اعلام و برای همکاری با تلاش‌های بین المللی در چارچوب سازمان ملل به منظور مقابله با عملیات داعش در منطقه و حمایت از حملات هوایی علیه این گروه اعلام آمادگی کرده است. 

حداد افزود؛ رئیس جمهور سوریه با تشریح مواضع کشورش اعلام کرد سوریه آماده همکاری با تلاش‌های بین المللی در چارچوب سازمان ملل و در عین حال احترام و رعایت حاکمیت دیگر کشورها مطابق با قوانین بین‌المللی است.

 سوریه در چارچوب قانونی از حملات هوایی در نقاط مختلف حمایت می‌کند و بنابراین حملات هوایی آمریکا در این کشور پس از اطلاع سوریه انجام شده است.

وی در ادامه گفت: نمی‌توانیم به مشروعیت هیچ تلاشی حتی تلاش‌های بین‌المللی اعتماد کنیم. اقداماتمان را با روس‌ها که برادری خود را به ما ثابت کرده‌اند و نیز ایرانی‌ها و عراق هماهنگ خواهیم کرد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.