سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با نام یاد یاران در بوستان لاله

رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی از برگزاری نمایشگاه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور به مدت 12 روز دربوستان لاله خبر داد.

 مختار روحانی رئیس اداره مطالعات و برنامه‌ریزی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه یاد یاران با مشارکت ناحیه بسیج حضرت ولی عصر(عج) در بوستان لاله بر پا می‌شود.
 
وی افزود: بیش از هزار متر مربع از این بوستان به تونل زمان، جانمایی المان‌ها و ادوات جنگی اختصاص دارد و بازدید کنندگان با عبور از تونل زمان می‌توانند صفحه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره)، همچنین بخش‌هایی از عملیات دفاع مقدس را دیده و در ادامه مسیر وارد بحث شهدای ترور می‌شوند.
 
روحانی با اشاره به حضور کارشناسان برای پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان تصریح کرد:‌ المان‌هایی از فرقه‌های و ادیان کاذب مانند شیطان پرستی، وهابیت و کیهان شناسی در این نمایشگاه وجود دارد و همچنین دراین نمایشگاه کتاب و مقاله در رابطه با این ادیان به علاقمندان ارائه می‌شود.
 
رئیس اداره مطالعات و برنامه ریزی ادامه داد:‌ مسیری به نام "آیینه جادو و رسانه‌ها" سر گذشت رسانه از سال‌های ابتدایی تا عصر اینترنت و ماهواره را به نمایش می‌گذارد.
 
وی اظهار کرد: امکانات تفریحی و ورزشی مانند پینت بال، پینگ‌ پنگ و....... در این بوستان وجود دارد تا بازدید کنندگان از نمایشگاه بتوانند بصورت رایگان استفاده کنند.
 
روحانی خاطرنشان کرد: شهرکی به نام شهری در آسمان همراه با المان‌های 8 سال دفاع مقدس دربخشی از بوستان لاله ساخته شده که هدف از احداث آن معرفی شهدا و ایثار گری‌های شهدای هسته‌ای است.

انتهای پیام/   
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.