سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات 8 مهر؛

شاخص کل فرابورس 1 واحد صعود کرد

امروز سه ‌شنبه در پایان معاملات فرابورس، تعداد 93 هزار و 800 سهم به ارزش 808 میلیارد و 941 میلیون ریال در 13 هزار و 469 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز فرابورس شاخص کل با 1 واحد رشد به 828.50 واحد رسید.

براساس این گزارش، سهامی ذوب اهن اصفهان با رشد 1.49 واحدی، توکاریل با رشد 0.27 واحدی و شرکت کی‌بی‌سی با رشد 1.33 واحدی روبه‌رو شدند.

همچنین شرکت سرمیه گذاری مسکن شمالغرب با کاهش 2.3 واحدی منفی ترین نماد معاملات فرابورس بود، علاوه براین سرمایه گذاری صنعت بیمه با کاهش 1.78 واحدی، توسعه خدمات دریای و بندری سینا با کاهش 1.48 واحدی و مسکن زاینده رود با کاهش 0.46 واحدی به کار خود پایان دادند.

 شایان ذکر است از پیام‌های ناظر معاملات امروز فرابورس می‌توان به محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی غضینو،محدودیت‌های فروش تا 2 ماه و سقف خرید در حق تقدم استفاده از تسهیلات، بازگشایی نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت شرکت گروه صنعتی بوتان و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، توقف نماد معاملاتی شرکت میدکو1 و محدودیت بازگشایی نماد معاملاتی بانک دز و شرکت بیمه دی اشاره کرد.

در پایان معاملات امروز قیمت امروز اوراق تسهیلات مسکن در بالاترین قیمت به 92 هزارو 500تومان و در پایین ترین قیمت به 87 هزار و 500 تومان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرابورس ، تعداد ، کاهش ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.