سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات 8 مهر صورت گرفت

صنایع اذرآب عامل صعود شاخص کل / شاخص 32 واحد رشد کرد

امروز سه شنبه 8 مهر در جریان معاملات بورس، تعداد 770 هزار و 397 سهم اوراق بهادار به ارزش 778 میلیارد و 789 میلیون ریال در 23 هزار و 913 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان معاملات امروز شاخص کل 39 واحد رشد کرد و به رقم 71 هزار و 715 واحد رسید.

بر اساس این گزارش، صنایع آذرآب امروز با رشد 3.97 واحدی از مثبت‌ترین نمادهای معاملات امروز به شمار می‌آید همچنین زامیاد سرمایه گذاری صنعت بیمه، پارس خودرو و ایران‌خودرو از سایر نمادهای مثبت معاملات امروز بودند.

علاوه بر این، بانک صادرات تنها نماد منفی معاملات امروز است که کاهش 0.12 واحدی را تجربه کرده و گروه مپنا در معاملات امروز بی تاثیر بوده است.

لذا شایان ذکر است کلیه شاخص ها در معاملات امروز روند مثبتی را به خود اختصاص دادند به طوری که شاخص صنعت با رشد 36 واحدی شاخص50 شرکت فعالتر با رشد 0.10 واحدی، شاخص آزاد و شناور با رشد 86 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ با رشد 0.20 واحدی روبرو شدند.

گفتنی است شاخص بازار اول و دوم نیز به ترتیب رشد 10 و 198 واحدی را تجربه کردند.

در پایان در معاملات امروز تالار شیشه‌ای تا آخرین روز پذیره نویسی صکوک اجارهِ فولاد کاوه جنوب کیش، بازگشایی نمادهای معاملاتی فلرست، تکمبا، شخارک، شخارکح و تمدید پذیره نویسی صکوک اوراق اجاره‌ی فولاد جنوب کیش صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنایع ، مپنا ، معاملات ، رشد ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.