سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال کم نظیر تاکسیرانان از باغ موزه دفاع مقدس

همزمان با پایان هفته دفاع مقدس بیش از 3 هزار تاکسیران از باغ موزه دفاع مقدس دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  میثم مظفر مدیرعامل  این سازمان در مراسم قدردانی از جانبازان و ایثارگران تاکسیرانی که  یکشنبه  شب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد،  با اشاره به فعالیت بیش از 80 هزار تاکسی و 100 هزار تاکسیران در پایختت گفت: ناوگان تاکسیرانی ناوگان پرافتخاری ست در این میان تاکسیرانانی هستند که سال ها سابقه جنگ و جبهه دارند و هنوز هم با روحیه جهادی به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

مظفر با اشاره به آیات و احادیث ،افضل اعمال  را خدمت به مردم دانست و افزود: روحیه خدمت رسانی یکی از ویژگی های برجسته تاکسیران تهرانی ست به طوری که سال گذشته در نخستین جشنواره تاکسیران برتر از تاکسیران های الگو قدردانی شد . در میان این افراد تاکسیرانی وجود داشتند که در حوزه ایثار و فداکاری بارز بود و جان کودکان را از آتش نجات داده و در مقابل چهره شان را از دست دادند.

وی افزود: در حوزه امانتداری تاکسیرانی داشتیم که  به رغم آنکه خرج عمل کودک بیمار خود را نداشته ولی کیف پولی که حاوی چند میلیارد تومان پول بوده را به صاحبش برگردانده ، این چنین است که ناوگان 80 هزارنفری تاکسیرانی ناوگان پرافتخاری ست.

در این مراسم از جانبازان و آزادگان تاکسیران محمدحسن حیدری، داریوش هادی نژاد و رضا سلامت نیز قدردانی شد .


انتهای پیام /
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.