سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید میهمانان خارجی کنفرانس متفکران و کارگردانان مستقل جهان از برج میلاد

میهمانان خارجی کنفرانس متفکران و کارگردانان مستقل جهان به همراه حجت الاسلام والمسلمین امرودی از برج میلاد بازدید و رضایت خود را از نحوه پیشرفت های عمرانی و فرهنگی شهر تهران اعلام کردند.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این بازدید حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالله حسيني مشاور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری تهران و قائم مقام شورای سیاست گذاری دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران و همچنین جمعی از مدیران حوزه معاونت، میهمانان خارجی کنفرانس متفکران و کارگردانان مستقل جهان را همراهی کردند.

این میهمانان از حدود 30 کشور اروپایی و آمریکایی برای شرکت در کنفرانس متفکران و کارگردانان مستقل جهان در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه و گفتمان مقاومت به میزبانی موسسه افق نو به ریاست نادر طالب زاده در تهران جمع شدند.

ملاقات با حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و بازدیداز برج میلاد از جمله برنامه های این میهمانان خارجی در تهران بود.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به نمایندگی از شهردار تهران به این میهمانان خیر مقدم و خوشامد گفت و در خصوص فعالیت های فرهنگی انجام شده در سطح شهر تهران و رویدادهای مثبت انجام شده در این حوزه گزارشی ارائه داد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مخاطب پیام انقلاب اسلامی ایران، همه مردم جهان هستند، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران، پیام اسلام ناب محمدی(ص) را برای آزادی خواهان جهان، انتشار داده است.
 
وی تاکیدکرد: ما علی رغم مشکلات و محاصره اقتصادی توانسته ایم شهر تهران را آباد کنیم و تمام امکانات ایجاد شده در این کلانشهر حاصل خلاقیت و تلاش های  متخصصین ایرانی انجام شده که سن متوسط آنان 35 سال است. جوانان ما با اراده قوی خود ایران اسلامی را می سازند و الگوی همه کشورهای جهان به شمار می روند.

امرودی تصریح کرد: پروژه برج میلاد با وجود بزرگی، جزء کوچکی از مجموعه پیشرفت های انجام شده در شهر تهران است.

میهمانان خارجی نیز در این دیدار و بازدید ضمن اظهار تعجب از پیشرفت های صورت گرفته در سطح شهر تهران پرسشهایی را در خصوص نحوه چگونگی نائل شدن به این پیشرفت ها با وجود محاصره اقتصادی و فشارهای جهانی مطرح کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش ها، اظهار داشت: ما با ایمان و اعتقاد راسخ و مقاومت مردم توانستیم به این پیروزی ها دست یابیم.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.