سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراکتوری ها تابعیت می گیرند

بعد از تمایل لوسیانو ادینهو برای گرفتن تابعیت ایرانی مسولان باشگاه تراکتورسازی دست به کار شدند وبرای تحقق این در خواست مهاجم برزیلی خود اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از مدیر عامل تیم تراکتور سازی ، لوسیانو ادینهو برای  حضور در تیم ملی ابراز تمایل کرد از این رو عوامل این تیم در هفته‌های آینده برای گرفتن تابعیت او اقداماتی را انجام خواهند داد.
 
جمشید نظمی در این مورد ادامه داد: ما تلاش خود  را خواهیم کرد تا ادینهو به خواسته اش برسد و اگر لازم است به تیم ملی کمک کند ولی همین حالا هم تیمم تراکتور بازیکنانی دارد که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند ولی سهم ناچیزی داشتیم که جای سوال دارد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
تورک تبریز
۱۰:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
ادینیو می تونه تابعیت ایران رو بگیره ولی من به عنوان یک تیراختوری و یک ایرانی قبول ندارم که بازیکن تیم ملی بشه با این که خیلی به بازی هاش علاقه دارم، این حق یک ایرانی هست که تو تیم ملی بازی کنه هر چند از ادینیو ضعیفتر هم باشه ...
یاشار تی تی
۲۳:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
به شما هیچ ربطی نداره اگر مردم ماییم ما میخواییم
بردیا
۱۸:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
با احترام به ادینهو اما شما بیخود همچین تلاشی میکنید. مردم اولویت هستند. نه شما. این تیم مال مردم. و اگه مردم نخواهند یه غیر ایرانی عضو تیم ملی کشورشان باشه اونوقت شما چه کاره ای؟
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
عجب نظری دادی ولی لطف کن دیگه نظر نده
حسین
۰۸:۰۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
خوب شد تو کاره ای نشدی ... با این نظرات گهر بارت!