سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ثبت 124میلیون ریال تخلف کالا و ارز در ایلام

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: ارزش ریالی تخلف های صنفی حوزه کالا و ارز این استان در شش ماه ابتدایی امسال نزدیک به 124 میلیون ریال بوده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  مهدی شریفی با بیان این مطلب افزود: نزدیک به 41 هزار مورد بازرسی از صنوف مختلف استان در شش ماه گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 252 مورد پرونده تخلفات صنفی در این مدت تشکیل شده ارزش ریالی تخلف های صورت گرفته استان ایلام را افزون بر پنج میلیارد و 358 میلیون ریال برآورد کرد.

شریفی از ارسال این پرونده های تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد.
وی بیشترین میزان تخلف های انجام گرفته در استان را گرانفروشی و کم فروشی عنوان کرد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت استان  ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت دو هزار و 194 مورد شکایت از طریق سامانه ستاد خبری دریافت شد که 100 درصد این گزارش ها مورد رسیدگی قرار گرفت.

شریفی اعلام کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز یک هزار و 196 مورد بازرسی صورت گرفت که برای 182 مورد آن پرونده تشکیل شده است.
وی ارزش ریالی تخلف های این حوزه را افزون بر 123 میلیون و 921 هزار ریال اعلام کرد.

به گفته شریفی در مجموع 62 بازرس فعال سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف استان با همراهی 641 ناظر افتخاری و بیش از 30 تیم بازرسی مشترک امر نظارت بر امور مصرف کنندگان شامل شرکت های توزیعی ، تولیدی ، خدماتی ، خرده و عمده فروشان و ... را انجام می دهند.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.