به گزارش
حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، «علی شمخانی» که در جمع مسئولین مراکز روابط عمومی وزارت خانهها و دستگاههای دولتی سخن میگقت با اشاره به ضرورت توجه مراکز روابط عمومی به اولویتهای اصلی کشور، لزوم برنامه ریزی وانجام فعالیتهای هنرمندانه برای انعکاس واقعی اقدامات دولت در مهار تورم وحرکت به سمت خروج از رکود اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: اصلیترین ماموریت مراکز روابط عمومی تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقاء امید ونشاط مستمر در جامعه است.
وی با تبیین نقش وکارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم وآموزههای دینی به رویکردهای رسانهای و تبلیغاتی کشور در سالهای دفاع مقدس وجایگاه بیبدیل امام خمینی (ره) در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: حفظ و تقویت توان روحی ومعنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام وحامیان منطقهای و بین المللی وی معجزهای بود که از رهگذر بهره گیری هوشمندانه و موثر تبلیغاتی و رسانهای حاصل شد.
شمخانی با تاکید بر ضرورت افزایش تناسب میان اقدامات گسترده و موثر دستگاههای دولتی با فعالیتهای تبلیغاتی و رسانهای که برای انعکاس فعالیتها انجام میشود اظهار داشت: ارزش افزایی در حوزه اطلاع رسانی وارتباط با افکار عمومی تنها با توجه خاص به اولویتها، نیازمندیها وانتظارات مردم فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی سیاستهای اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات ۳۵ ساله نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با بحرانها و شرایط خاص اقتصادی کشور عنوان کرد وافزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیتهای ارتباطی شامل رسانههای عمومی، فضای مجازی، تریبونهای مذهبی، سیاسی وفرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق وتوسعه اقتصادی کشوراستفاده نموده وزمینههای تحقق آن را فراهم نماییم.
انتهای پیام/