سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح:

وقت رسیدگی به حرفهای بی اساس را نداریم / شکست چهار بر صفر نتیجه حقیقی بازی نبود

سرمربی تیم مقاومت البرز با اعتراف به اشتباه خود در طول بازی، نسبت به آینده مقاومت ابراز امیدواری کرد.

رضا فلاح سرمربی جوان تیم مقاومت البرز پس از شکست در خانه فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با فرش آرا بازی خیلی خوبی بود که بر خلاف نتیجه با هیجان بسیاری دنبال شد و این نتیجه نشان دهنده عیار واقعی بازی نبود. ما تا سه دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه ۱ بر صفر عقب بودیم و هر لحظه ممکن بود به گل تساوی برسیم. اما وقتی گل دوم را دريافت كرديم به استفاده از سیستم پنج نفره روز آورديم که موجب پذیرفتن گلهای بعدی شد. استفاده از این سیستم اشتباه شخصی من بود که با وجود این که در طول هفته این تاکتیک را تمرین نکرده بودیم، اما بازی خوب بچه ها این جسارت را در من ایجاد کرد که این سیستم را به كار بگيرم اما تیم با تجربه فرش آرا ما را به سختی تنبیه کرد و آنها هم از این سیستم پنج نفره استفاده کرده و به گلهای سوم و چهارم رسیدند.
 
وي افزود: تیم ما کماکان مشکل گلزنی دارد و این مشكل به جوانی و عدم داشتن اعتماد به نفس تیم برمی گردد و باز هم در این بازی موقعیت های زیادی از دست دادیم . همچنین مشکلات بدنی ما با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات همچنان پابرجاست و ان شالله بزودی برطرف شود.
 
فلاح در پاسخ به اين سوال كه مذاکره یک مربی با باشگاه مقاومت مبنی بر جذب اسپانسر به شرط حضور آن مربی گفت: نه من و نه تیم و بازیکنان مقاومت واقعا وقت نداریم به این موضوعات رسیدگی کنیم و در شرایط کنونی تیم ما برای بهتر شدن و کسب نتایج بهتر، فقط به آرامش و تمرکز نیاز دارد و این مسائل، کوچکترین اهمیتی ندارد.
 
سرمربی مقاومت در پایان در مورد نگرانی از شرایط تیم و امتیازات از دست رفته گفت: حالا اوایل فصل لیگ برتر است و تنها ۴ بازی انجام دادیم که با چهار تیم بالایی جدول لیگ گذشته بوده و با توجه به داشتن تنها ۷ بازیکن جوان و آماده نشدن قبل از بازی ها و تشکیل تیم، ۴ روز مانده به شروع لیگ، انتظار بیشتری نمی رفت و نتايج قابل پیش بینی بود اما برای آینده سعی می کنیم این بازی های خوبی که انجام دادیم را با نتایج خوب همراه کنیم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، فلاح ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.