سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب الااجل محیط زیست برای کارخانه سیمان

تبدیل الکترو فیلتر واحد 6 شرکت سیمان تهران به بگ هاوس در حداقل زمان ممکن

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از تشکیل کمیته کارشناسی مشترک فی ما بین محیط زیست و شرکت سیمان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران محسن شوکتی با اعلام این خبر گفت: سومین کمیته مشترک محیط زیست و سیمان تهران روز گذشته به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی این صنعت و رفع آن در محل دفتر معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری با حضور کلیه اعضاء تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات شرکت سیمان تهران در خصوص پروژه های زیست محیطی ارائه شد افزود: برنامه زمانبندی پروژه های در دست اقدام و اقدامات کنترلی کاهش آلودگی معادن در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.

شوکتی اظهار داشت: فعالیت با حداقل ظرفیت و مدیریت سوخت مصرفی شرکت سیمان با توجه به شروع فصل پاییز و وقوع پدیده اینورژن ضمن ارائه گزارش فعالیت به محیط زیست از مصوبات این جلسه بود.  

وی به ارائه برنامه زمانبندی تبدیل الکترو فیلتر واحد 6 این شرکت به بگ هاوس در حداقل زمان ممکن به عنوان یکی دیگر از مصوبات این جلسه اشاره کرد و تصریح کرد: پیگیری برنامه های فرهنگی و مشارکت های اجتماعی به طور جدی از سوی شرکت سیمان تهران و ارائه گزارش این شرکت در خصوص اقدامات انجام شده بمنظور رفع آلودگی های محیطی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.