به گزارش
گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "شوفر" سال 1393 ساخته شده و توسط استودیو ژووری مانگ در حال توسعه است، گیم پلی بازی بر اساس قوانین واقعی فیزیک شبیه سازی شده است.
"محمد حیدری"مدیر عامل استودیو ژووری مانگ، "محمد حیدری"مدیر فنی، "محمد حیدری" طراح بازی، "ایوب سعیدی" مدیر صدا و موسیقی، "نوید شاد " و "فارز هدایتی" مدیران هنری بازی رایانه ای شوفر هستند.
لوکیشن های بازی در محیطهای کوهستانی زاگرس اتفاق می افتند، در طراحی مسیرها بسیار سعی شده تا اتمسفر آنها علاوه بر واقعیت، سبک و سیاق ایرانی داشته باشند، همچنین سازندگان بازی برای طراحی اتومبیل های داخلی از فناوری اسکن سه بعدی بهره می برند، این امر سبب می شود تا اتومبیلها کاملا واقعی به نظر برسند. تخریب پذیری اتومبیلها داینامیک است و نسبت به شدت و زاویه ضربه ها محاسبه می شوند که این ویژگی سبب می شود صحنه تصادفات، واقعی تر به نظر برسند. موسیقی این بازی نیز طیف جدیدی از موسیقی بومی هر منطقه را شامل می شود و از لحاظ ریتمیک در موازات با گیم پلی حرکت می کند و به نحوی مکمل آن محسوب می شود.
چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای برگزار می شود.
همچنین زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم بازیهای رایانه ای تهران پایان یافته و این جشنواره در قالب بخش های "اصلی"، "فرعی" و "انتخاب بازی سال" مهرماه سالجاری برگزار می شود.
انتهای پیام/