سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت دهمین سال حضور رونی در اولدترافورد/ کاپیتان بابت دریافت کارت قرمز عذرخواهی کرد

وین رونی، دهمین سالگرد حضور خود در اولدترافورد را جشن گرفته و از همه هواداران بابت دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل وستهام معذرت‌خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت، وین رونی 10 سال پیش در چنین روزی از باشگاه اورتون به منچستریونایتد منتقل شد و حالا بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو دارد.

انتقال وی به یونایتد در سال 2004 مسیر زندگی رونی را به کلی تغییر داد، او حالا کاپیتانی منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس را برعهده دارد.
رونی گفت: نسبت به گذشته فوتبالیست بهتری شده‌ام، زمانی‌که جوان‌تر بودم بودن تفکر بازی می‌کردم اما الان وضعیت بهتر شده وبا 28 سال سن اطمینان دارم به شرایط آمادگی بهتری هم می‌رسم.

رونی در ادامه گفت: هنوز به اوج دوران درخشش نرسیده‌ام و به هواداران این امید را می‌دهم که در آینده شاهد بازی‌های زیباتری از من خواهند بود.
لازم به ذکر است رونی با 176 گل زده در رتبه سوم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

کاپیتان منچستریونایتد در ادامه افزود: من دقیقاً می‌دانم، می‌خواهم چه کاری در زمین انجام دهم، از لحاظ شرایط جسمانی هیچ مشکلی ندارم و در انتظار بازی‌های بعدی هستم.

** اعتراضی به دریافت کارت قرمز ندارم

رونی به دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل وستهام اشاره کرد و گفت: زمانی‌که بر روی داونینگ تکل کردم، فهمیدم اشتباه بزرگی انجام داده و حتماً از داور کارت دریافت می‌کنم، همینطور هم شد نسبت به نظر داور اعتراضی ندارم و دلیلی برای درخواست بازنگری وجود ندارد، هدف من خنثی کردن موقعیت مسلمی بود که برای بازیکنان حریف پیش آمده بود، اما به درستی اقدام نکردم، بابت کارت قرمزی که دریافت کردم از همه هواداران و هم تیمی‌هایم معذرت خواهی می‌کنم.

دریافت کارت قرمز رونی وی را از حضور در بازی‌های بعدی مقابل وست برومویچ و چلسی محروم کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتقال ، انگلیس ، رونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.