سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری: ادنیهو تمایل دارد تابعیت ایرانی بگیرد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:‌ ادینهو مهاجم تیم ما تمایل دارد که تابعیت ایرانی را داشته باشد و اگر فدارسیون صلاح بداند و مربی تیم ملی نیز از او دعوت کند این بازیکن استقبال خواهد کرد.

ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ادینهو بازیکنی است که تمایل زیادی برای بازی در تیم ملی کشورمان را دارد و او در تلاش است که تابیعیت ایرانی داشته باشد و اگر فدارسیون صلاح بداند و مربی تیم ملی نیز از او دعوت کند این بازیکن استقبال خواهد کرد.
 
وی همچنین درباره اسامی بازیکنان دعوت شده برای تیم ملی بیان کرد: احمد آل نعمه در حال حاضر تنها بازیکنی است که از تیم ما برای ارائه پاسپورت خود دعوت شده است ولی تیم تراکتورسازی تبریز با توجه به جایگاهش در جدول و با دارا بودن بازیکنان شاخص انتظاری بیشتری داشت تا از این تیم بازیکنان بیشتری انتخاب شوند.
 
وی در ادامه افزود:‌ من برای همه دعوت شدگان ارزش قائل هستم ولی این انتخاب‌ها بر اساس تصمیمات درست انجام نگرفته است و برای من جای سوال است که چرا تیمی که در رده 7 یا 8 قرار دارد بازیکن 6 بازیکن به تیم ملی بفرستد ولی از تیمی که در صدر جدول قرار دارد دارای بازیکنان شاخص است، تنها یک بازیکن انتخاب شود.
 
سرپرست تیم تراکتورسازی در ادامه عنوان کرد: اعلام اسامی دعوت شدگان را بهتر است فدراسیون با وجود کارشناسان خبره انجام دهد و انتخاب ها زیر نظر کی‌روش نباشد چرا که اصلا کی‌روش بازی‌های لیگ چهاردهم را ندیده که بخواهد لیست اسامی را نیز اعلام کند.
 
وی در باره اینکه آیا تعطیلی در لیگ، ضربه به تیم‌ها می‌زند یا خیر عنوان کرد: تعطیلی در لیگ برای همه تیم‌ها درد سر ایجاد می کند و بهتر است به خاطر باز‌ی‌های جام جهانی حذفی لیگ تعطیل شود و حداقل در هر هفته دو بازی را از لیگ برتر نظاره گر باشیم.

ذوالفقاری در پایان درباره حامد لک خاطر نشان کرد: حامد لک دروازه بانی که همه فاکتور‌های لازم دریک دروازه‌بان را دارد و از نظر آمادگی در بهترین وضعیت قرار دارد ولی جای تعجب است که چرا از حامد لک در تیم ملی استفاده نمی‌شود.  ولی به جای آن از محسن فروزان دعوت می‌کنند وبه نظر من بهتر است انتخاب بازیکن و دروازه بان را برای تیم‌های کارشناسان فوتبالمان انجام بدهند.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.