سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز بوستانهای شمال شرق تهران به دستگاه‌های بدنسازی حرفه‌ای

نادر گودرزی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 4 از تجهیز بوستانهای شمال شرق تهران به تجهیزات بدنسازی حرفه‌ای با هدف کیفی‌سازی مقوله ورزش در سطح این منطقه خبر داد.

نادر گودرزی مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: منطقه 4 شهر تهران با توجه به وسعت جغرافیایی که داراست، در بحث ایستگاه‌های تندرستی و ورزش صبحگاهی یکی از پرمخاطب‌ترین مناطق است به همین دلیل اداره تربیت بدنی منطقه امسال موضوع کیفی‌سازی برنامه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است و در این راستا از طریق تجهیز بوستانها به لوازم بدن‌سازی حرفه‌ای تلاش کرده است تا فضای بوستانها را با فضای باشگاهی مشابه‌سازی کند.

وی ادامه داد: در بحث تفریحات ورزشی از ابتدای سال برنامه ریزی‌هایی را صورت دادیم تا همزمان با میلاد امام علی(ع) بزرگترین رالی خانوادگی را با محوریت تحکیم بنیان خانواده و خلاقیت و نوآوری برپا کنیم که این برنامه با حضور خانواده‌ها و شرکت 300 دستگاه خودرو برگزار و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 4 با اشاره به تأکیدات رهبری بر لزوم احیای بازی‌های سنتی و ورزشی محلات از برگزاری جشنواره برای دختران همزمان با روز عفاف و حجاب خبر داد و افزود: در پایان این رقابتها از برگزیدگن با هدایای نفیسی با محوریت حجاب و عفاف تجلیل شد.

گودرزی در پایان گفت: همچنین همزمان با اعیاد شعبانیه و روز جوان جشنواره تفریحی ورزشی با حضور شهردار منطقه و رئیس سازمان ورزش شهردار تهران به مدت 5 شب در پارک پلیس برگزار شد که به دلیل استقبال شهروندان این جشنواره با عنوان فصل نیایش تا پایان ماه مبارک رمضان پیگیری گردید و از بخشهای جانبی این جشنواره برپایی 50 غرفه با موضوعات ورزشی، فرهنگی و بازیهای محلی و بومی و نیز ارائه خدمات رایگان شهربازی بوستان پلیس بود.

انتهای پیام/





برچسب ها: ورزش ، مدیر ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.