سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نفت خبر داد

تفاهم با شهرداری برای ایجاد 200جایگاه تک پمپه/ آمادگی وزارت نفت برای ورود به بورس انرژی

زنگنه از تفاهم با شهرداری در رابطه با ایجاد جایگاه‌های تک‌پمپه خبر داد و گفت: با شهرداری تهران تفاهم شده 200 جایگاه تک‌پمپه در کنار خیابان‌ها ایجاد شود که تمام این مسائل ناشی از عدم قیمت عادی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بیژن نامدار زنگنه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی ایران گفت:از اوایل سال آینده نیروگاه‌ها نیازی به گازوئیل و مازوت نخواهند داشت و سوخت مایع تنها در حمل و نقل استفاده خواهد شد.

زنگنه در ادامه از آمادگی وزارت نفت مبنی بر ورود به بورس انرژی خبر داد و گفت:اولین عرضه نفت خام به میزان روزانه 100 هزار بشکه در بورس انرژی تا آخر مهر صورت میگیرد.

وی گفت:ساخت تجهیزات داخل باید با انتقال فناوری باشد و علاوه بر آنکه کیفیت محصولات طبق استانداردها در نظر گرفته شود ، قیمت ها هم باید رقابتی باشد.

وی گفت: در اوایل کار 480 هزار بشکه میعانات وجود داشت که برای 8 پالایشگاه تقسیم شد تا بخش خصوصی پای کار بیاید. ورود شرکت‌ها دارای شرایط خاص و ضوابطی است که این موضوع فضای رقابتی برای حضور بخش خصوصی واقعی ایجاد خواهد کرد.  
 
وی خاطرنشان کرد: کارهایی در وزارت نفت انجام شده تا مشکلات پیش رو رفع شود تا صادرات با توان بیشتری انجام شود.  
 
وزیر نفت از تفاهم با شهرداری در رابطه با ایجاد جایگاه‌های تک‌پمپه خبر داد و گفت: با شهرداری تهران تفاهم شده 200 جایگاه تک‌پمپه در کنار خیابان‌ها ایجاد شود که تمام این مسائل ناشی از عدم قیمت عادی است.  
 
وی در پایان تاکید کرد: سیاست‌ها برپایه تقویت بخش خصوصی و تولید داخلی بنا شده و پیگیر بخشنامه‌های صادر شده هستیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، نفت ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.