سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار آمد ترین لوازم جانبی آیفون

مهندسین خلاق لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه با در نظر گرفتن برخی از مشکلات موفق به ساخت لوازم جانبی کار آمد برای گوشی‌های تلفن همراه شدند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشیتد پرس: با توجه به تصاویر منتشر شده از برخی لوازم جانبی گوشی‌ها نظیر قاب‌های گوشی آنان را مجهز به قرار گرفتن کارت‌های اعتباری، قرص، کلید، و حتی یک فلش کوچک نموده است.
 
و در بعضی دیگر برای کاربرانی که بیشتر وقت خود را در طبیعت می‌گذرانند قابهایی مجهز به 22 ابزار از چاقویی نظیر چاقوی  سوئیسی تا انبر دست کرده است.
 
این قالب با وجود فلزهای بکار رفته به دلیل استفاده از پلی کربنات و سیلیکون بسیار است و در چهار رنگ برای علاقمندان در بازار‌های جهانی عرضه شده است.
 
به گزارش این خبرنگاری در بعضی از قابهای طراحی شده یک ویدئو پروژکتور نیز تعبیه شده که پس از وصل شدن از طریق پرت usbاز طریق قاب با گوشی، گوشی آیفون را به یک ویدوئو پروژکتوربا قابلیت پخش فیلم و عکس به مدت 2 ساعت تجهیز می‌کند.
 
از دیگر فناوری‌های بکار رفته بر روی قابها می‌توان به فندک، پرس مو و کارت بلیط اعتباری اشاره کرد.
 
این قابها نیز به صورت جداگانه به ابزار ذکر شده مجهز هستند به طوری که در برخی از این قبها از نوعی فناوری منحصر به فرد بکار گرفته شده که گوشی آیفون را مجهز به فندک می‌کند که انرژی آن از طریق باطری آیفون پس از اتصال usb تامین می‌شود.
 
در واقع با خرید هریک از این قابها برخی از ابزار همراه همیشگی شما خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لوازم ، جانبی ، ایفون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.