سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظم الشریعه:

در تمام مدت بازی با تماشاگران دعوا می کردیم!!/ نتوانستند ۵ نفر را از ورزشگاه خارج کنند

سرمربی تیم حفاری اهواز به شدت نسبت به عملکرد تماشاگران و ناظر فدراسیون در بازی با مس معترض بود و تنها عامل از دست رفتن پیروزی را رفتار تماشاگران می دانست.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز پس از کسب پنجمین تساوی متوالی از شروع لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با مس سونگون روال عادی خود را طی می کرد تا دو تیم برای کسب امتیاز به رقابت با یکدیگر بپردازند اما6  نفر تماشاگر تبریزی از ابتدای بازی پشت نیمکت ما حضور داشتند و تمرکز بازیکنان ما را بر هم می زدند. این ۵-۶ نفر بارها بابازیکنان ما بحث می کردند و حتی بحث با سرپرست تیم ما به داد و فریاد رسید.
 وی افزود: در طول بازی بارها به نماینده فدراسیون تذکر دادیم اما با وجود اینکه ماموران زیادی در سالن حضور داشتند هیچ تلاشی برای برطرف کردن این مشکل انجام نشد و بارها این تماشاگران از یک گوشه سالن به گوشه دیگر برده می شدند اما از ورزشگاه خارج نشدند. آنها به راحتی به پشت دروازه ما رفته و با علیرضا صمیمی بحث می کردند.
 
ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: این اتفاقات تمرکز تیم جوان ما بر هم زد و به دنبال آن در فاصله ۱۵ ثانیه مانده به پایان بازی در حالی که توپ در زمین حریف قرار داشت بازیکن ما تکل زد و خطای ششم را به حریف داد و ما گل تساوی را از روی نقطه پنالتی خوردیم. درست است که تیم ما جوان و کم تجربه است اما نه تا این حد که چنین خطاهایی انجام دهد ولی متاسفانه تلاشهای این چند نفر موجب از بین رفتن تمرکز شد و سه امتیاز را از دست دادیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در تمام مدت بازی در حال دعوا با تماشاگران بودیم. این دو امتیازی که از دست دادیم اهمیتی ندارد اما من نگران آینده فوتسال هستم و اگر برخورد مناسبی صورت نگیرد بدعت گذاری شده و از این پس در هر شهری شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود.
 
در بازی از نظر فنی مشکلی نداشتیم و هر دو تیم بازی خودشان را می کردند اما وقتی با این اتفاقات برخوردی نشد ، می توان نتیجه گرفت هدف دار بوده و از پیش برنامه ریزی صورت گرفته است. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حفاری ، تبریز ، تماشاگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.