سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی مطرح کرد

تقدیر کمیسیون امنیت‌ملی از مواضع رئیس‌جمهور در نیویورک

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه در نشست امروز مواضع رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک مورد بررسی قرار گرفت، گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امروز از مواضع رئیس جمهور در نشست سالیانه سازمان ملل و دیدارهای وی با مقامات کشورهای خارجی حمایت کردند.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سیدحسین نقوی‌حسینی" در تشریح نشست امروز ‌(یکشنبه 6 مهرماه) کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز "عوض حیدرپورشهرضایی" گزارشی را از سفر دهقان وزیر دفاع به کشور آذربایجان ارائه کرد.
 
وی ادامه داد: حیدرپور شهرضایی در این گزارش به تشریح موضوعات مطروحه در ملاقات‌های وزیر دفاع با مسئولان و مقامات کشور آذربایجان، وضعیت مناسبات اقتصادی، سیاسی و نظامی دو کشور پرداخت.

نماینده مردم ورامین گفت: در نشست امروز موضوع سفر رئیس‌جمهور به نیویورک مورد بررسی قرار گرفت، همچنین اعضای کمیسیون امنیت مطالب خود را درباره این سفر مطرح کردند.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در جلسه امروز کمیسیون از مواضع رئیس جمهور در نشست سالیانه سازمان ملل و دیدارهای وی با مقامات کشورهای خارجی حمایت کرده و نسبت به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس واکنش نشان دادند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: در نشست امروز اعضای کمیسیون درباره دیدار رئیس‌جمهور با "کامرون" نخست‌وزیر انگلیس اعلام کردند، که وزارت امور خارجه باید ارزیابی درستی از دیدگاه‌های نخست وزیر انگلیس می‌داشت تا چنین ملاقاتی انجام نشود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.