سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی؛

یزدانی: بالاخره باید ناکامی جهانی را یک جوری جبران می‌کردم/امیدوارم مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند

دارنده مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات اینچئون گفت: پس از ناکامی در مسابقات جهانی ازبکستان مترصد فرصنی برای جبران بودم که به لطف خدا این شرایط در بازی‌های آسیایی مهیا شد.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات جهانی ازبکستان شرایط طوری رقم خورد که نتوانستم کشتی‌های خودم را بگیرم  و در واقع اشتباهاتی داشتم که باعث شد خیلی راحت از رسیدن به مدال دور شوم.
 
دارنده دو مدال طلای جهان تصریح کرد: پس از بازگشت از مسابقات جهانی در همین زمان کوتاهی که تا بازی های آسیایی فرصت داشتیم به کمک کادر فنی روی نقاط ضعفم کار کردم و خود را به لحاظ روحی و روانی به شرایطی قابل قبول رساندم که خوشبختانه و به لطف خدا نتیجه لازم نیز حاصل شد.
 
وی اضافه کرد: در هر صورن باید یک جوری ناکامی مسابقات جهانی را جبران می کردم و از شرمندگی مردم خارج می شدم که امیدورام با مدال طلای بازی‌های آسیایی این مهم محقق شده باشد.
 
دارنده دو مدال برنز جهان در خصوص حریفانش در بازی‌های آسیایی نیز اظهار داشت: در هر صورت کشتی گیران حاضر در این مسابقات جزو بهترین های آسیا هستند آزادکارانی هم که در وزن 97 کیلوگرم وزن‌کشی کردند در حد خودشان خوب بودند اما به هر حال از آنجایی که انگیزه و تلاش من بیشتر بود توانستم آنها را شکست دهم.
 
یزدانی در پایان با بیان این که امیدوارم مسئولان نگاه ویژه‌ای به کشتی به عنوان ورزش اول کشور داشته باشند تاکید کرد: پس از موفقیت تیم های ملی کشتی در مسابقات جهانی مسئولان که هیچ توجهی به بچه‌ها نداشتند اما امیدوارم بعد از بازی‌های آسیایی به وعده های خود عمل کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.