سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون؛

اسماعیل‌پور، اکبری، جوکار و هادی حریفان خود را شناختند

مراسم وزن‌كشی چهار وزن دوم رقابت‌های كشتی آزاد بازی‌های آسيايی اينچئون عصر امروز (يكشنبه) برگزار شد و چهار نماينده كشورمان حريفان خود را شناختند تا از صبح فردا در سالن دو وون به مصاف رقبای خود بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن 61 كيلوگرم مسعود اسماعيل‌پور در دور نخست به مصاف كنجی يف از ازبكستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه لی سئونگ چول از كره جنوبی نفر سوم آسيا و احمد حسين از قطر مسابقه می دهد. دولت نيازبيكوف كشتی گير مطرح قزاقستانی نيز در گروه نماينده ايران قرار دارد. در اين وزن 15 كشتی گير وزن كشی كرده اند.

در وزن 74 كيلوگرم عزت اله اكبری پس از استراحت در دور نخست در مرحله يك چهارم نهايی به مصاف محمد بوت از پاكستان می رود و در صورت برتری در مرحله يك چهارم نهايی،‌ با يكی از كشتی گيران كره جنوبی، چين، مغولستان و نپال مسابقه می دهد. در اين وزن 14 كشتی گير حضور دارند.

در وزن 86 كيلوگرم ميثم مصطفی جوكار در دور اول با ژان فنگ از چين نفر سوم آسيا مسابقه می‌دهد. و در صورت برتري با برنده مبارزه كومار از هند و سومير از نپال مصاف می دهد. در گروه نماينده ايران كشتی گيران كره جنوبی،‌ ژاپن و مغولستان حضور دارند. در اين وزن 16 كشتی گير به روی باسكول رفته اند.

در وزن 125 كيلوگرم پرويز هادی در دور اول با ژائو دنگ از چين نفر سوم آسيا و نفر پنجم رقابت های جهانی مبارزه می كند. نماينده ايران در صورت پيروزی در دور دوم جارگال سای خان از مغولستان نفر دوم بازی‌های آسيايی گوانگجو و سالم از عربستان مصاف می دهد. آيال لازاريف از قرقيزستان و نماينده كره جنوبی در گروه هادی قرار دارند. در اين وزن 10 كشتی گير حضور دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.