سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران؛

حکم دادگاه تعیین کننده‌ی سرنوشت نیروگاه شهید سلیمی

رئیس اداره محیط زیست مازندران گفت:‌ اداره محیط زیست استان مازاندران به صورت رسمی از نیروگاه شهید سلیمی نکا به قوه قضاییه شکایت کرده است.

 ناصر مهردادی رئیس اداره محیط زیست استان مازندران در مورد مازوت خارج شده از نیروگاه شهید سلیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اداره محیط زیست استان مازاندران به صورت رسمی از نیروگاه شهید سلیمی نکا به قوه قضاییه شکایت کرده است اما در حال حاضر حکمی در این باره داده نشده است زیرا با بسته شدن نیروگاه شهید سلیمی برق مناطق گسترده‌ای قطع می‌شود.
 
مهرداد در ادامه بیان کرد:‌ اداره‌ی محیط زیست استان مازندران از وزارت نیرو در خواست داشت تا در فصل تابستان که مردم گاز کمتری استفاده می‌کنند به نیرو گاه شهید سلیمی گاز تعلق گیرد تا  از گاز به جای مازوت استفاده شود.
 
وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده‌ی نیرو گاه شهید سلیمی در این راستا افزود: طی جلساتی که با همکاری نیروگاه شهید سلیمی و سازمان محیط زیست استان مازندران صورت گرفت قرار بر آن شد تا نیروگاه فرآیند تولید خود را تغییر دهد و در مدیریت زیست محیطی به ما کمک برساند.
 
مهردادی در پایان گفت: در این راستا سازمان محیط زیست کشور همکاری‌هایی با اداره محیط زیست با استان مازندران انجام داده است و ما امیدواریم که این پیگیری‌ها به نتیجه برسد و حکم دادگاه هر چه زودتر صادر شود.

انتهای پیام/         
برچسب ها: حکم ، نیروگاه ، نکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.