سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی تاج در کنفرانس خبری:

سه سهمیه مستقیم و یک پلی آف برای ایران قطعی است/ قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بیستم آذر برگزار می‌شود

رئیس سازمان لیگ برتر در کنفرانس خبری در خصوص سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهمیه ایران طبق سال گذشته به صورت سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه به صورت پلی آف است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج گفت: در جلسه‌ای که در کشور امارات داشتیم به این نتیجه رسیدیم که سهمیه ایران مثل سال گذشته به صورت سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف خواهد بود.
 
 وی ادامه داد: تیم های فولاد، پرسپولیس و تراکتور سازی به صورت مستقیم و تیم نفت به صورت پلی آف حضور خواهند یافت.
 
وی افزود: لیگ ما رتبه 83/9 را دارد و همچنان سومین لیگ برتر آسیاست، کره جنوبی و عربستان به ترتیب اول و دوم هستند.
 
رئیس سازمان لیگ در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در یک فصل گفت: این قرعه کشی در تاریخ بیستم آذر ماه در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.
 
وی در خصوص رتبه باشگاه‌های ما در آسیا گفت: تیم استقلال در رتبه سوم، سپاهان ششم، ذوب آهن یازدهم، پرسپولیس سی و سوم، مس کرمان چهل و نهم،‌تراکتور شصت و نهم و صبای قم شصت و هفتم قرار دارند.
 
وی ادامه داد: طی صحبتی که با مسئولان AFC داشتیم تصمیم گرفتیم تیم‌هایی که درغرب آسیا هستند دیدارهایشان در مهر ماه یا آبان ماه آغاز شود در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم و در این خصوص صحبت کردیم.
 
تاج در خصوص جوان‌گرایی لیگ امسال بیان کرد: خوشبختانه لیگ ما امسال دو سال جوان‌تر شده است و امیدواریم باز هم لیگ ما جوان‌تر شود.

وی در خصوص آمار اخراجی‌های لیگ گفت: این موارد هم به مقدار کافی کاهش پیدا کرده است.

رئیس سازمان لیگ در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: ما در تلاش هستیم بر 15 تیم حاضر در لیگ برتر مجوز حرفه‌ای بدهیم و فقط یک باشگاه مانده تا زمان مقرر فرصت دارد تا مدارک خود را تحویل دهد و در غیر این صورت از لیگ کنار گذاشته خواهد شد و تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پدیده مدارکشان کافی نبوده و برای صدور مجوز در تلاش هستند تا مدارکشان را برای صدور مجوز حرفه‌ای کامل نمایند.

رئیس سازمان لیگ گفت: نمایندگان AFC به ایران خواهند آمد تا امکانات فوتبالی ایران و باشگاه‌ها را بررسی نمایند.

وی در خصوص سقف قرارداد باشگاه‌ها گفت: باشگاه سپاهان بود که قوانین را رعایت نکرده بود و محرومیتش باقی است و در حال انجام تحقیقات هستیم تا تیم‌های دیگر را نیز شناسایی کنیم.

تاج در خصوص وضعیت سربازها اذعان داشت: در این خصوص قرار است تا نیم فصل دوم اسامی هیچ بازیکنی اعلام نشود و این موضوع پرونده‌اش بسته می‌شود تا مورد بررسی قرار بگیرد. طیق ماده 74 کمیته انظباطی مفهوم مدارک جعلی کارت پایان خدمت باید توسط یک مرجع قانونی رسیدگی شود و سازمان لیگ جریمه‌ای برای این بازیکنان در نظر نخواهد گرفت و کمیته انظباطی باید در این خصوص نظر بدهد و تصمیم‌گیری نماید.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: تاج ، تیم ، بیستم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.