سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهانی در تذکر شفاهی:

اخراج بی‌دلیل کارگران کارخانه سیمان ایلام اختلافات قومی و قبیله‌ای را تشدید کرده است

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه باید به کارخانه سیمان این استان رسیدگی شود، گفت: اخراج بی‌دلیل کارگران منجر به تشدید اختلافات قومی و قبیله‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد شوهانی نماینده مردم ایلام،‌ ایوان و شیروان در مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه 6 مهر در تذکر شفاهی به وزیر کشور، گفت: طولانی شدن انتخاب معاون سیاسی منجر به معطل ماندن فعالیت‌ها شده و عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری بیش از یک سال قابل قبول نیست، چرا که اجرای قانون غلط بهتر از بی‌قانونی است.
 
شوهانی همچنین در تذکری دیگر به وزیر کشور گفت: سطح امنیت اجتماعی و افزایش جرم و جنایت در کشور مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده که در استان ایلام این معضل بیشتر نمایان است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رسیدگی به وضعیت نامناسب کارخانه سیمان این استان باید مورد توجه قرار گیرد در این راستا اخراج بی‌دلیل کارگران منجر به تشدید اختلافات قومی و قبیله‌ای شده است.
 
شوهانی در تذکری به وزیر نفت گفت: مشکل استخدامی متقاضیان استخدام در شرکت ملی نفت که ناقص اجرا شده است باید حل شود و باید امید هزاران نیروی جوان را بعد از دو سال  ناامید نکنیم و دستور‌العمل استخدامی با همان شرایط و ظوابط اولیه استخدامی باید اجرایی شود چرا که قانون جدید عطف ماسبق نمی‌شود.
 
شوهانی در تذکری به وزیر ورزش، گفت: عدم حضور و عدم تعامل معاون پارلمانی  وزارتخانه ورزش با مجلس در طول یک سال گذشته رویت شده و این وزارتخانه کمترین توجه را به جوانان داشته است.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه فساد در ورزش تشدید شده  که باید وزیر ورزش و جوانان به این امر توجه ویژه‌ای کند.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار دستور اجرای سهمیه استخدامی مستخدمین استان ایلام که از دولت قبل معطل مانده شد، چرا که این سهمیه غیر از خراسان و ایلام در همه استان‌ها اجرا شده است.

اغنتهای پیام/
برچسب ها: تذکر ، جرم ، جنایت ، کارگران ، اخراج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.