سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های كودك شبكه دو در هفته دوم مهر

برنامه های كودك و خردسال شبكه دو در هفته دوم مهر اعلام شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، در هفته دوم مهرماه برنامه هایی كه در زمان پخش برنامه های كودك به روی آنتن شبكه دو می رود، بدین شرح است: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 به مدت یك ساعت كارتونهای لاك پشت های نینجا و كارتونهای درخواستی از قبیل پنگوئن های زبل، پلنگ صورتی، تام و جری، مستر بین،گوفی، برنارد، بانی خرگوشه، توئیتی، ملوان زبل، لولك و بولك، كایوت، باب اسفنجی، بالتازار، تنسی تاكسی دو، گوریل انگوری، بره ناقلا، لالینا، اسكار، بامزی، لورل و هاردی و پت و مت» پخش می شود.

در ایامی كه جشنواره كودك در اصفهان برگزار می شود از 5 لغایت 8 مهر، ساعات 10:30 و 15:30 عموهای فیتیله ای با حضور در محل جشنواره، خبرهای مربوط به جشنواره اصفهان را برای كودكان و نوجوانان بازگو می كنند.

از شنبه تا سه شنبه این هفته برنامه «مهر و مدرسه» كه به مناسبت بازگشایی مدارس تهیه شده با اجرای خاله قاصدك و به همراه كارتونهای بوبو، دست دسی و تاتی از ساعت 9 صبح به مدت یك ساعت به روی آنتن شبك دو می رود.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس تا روز سه شنبه 8 مهر، انیمیشن «شجاعان» پخش می شود و پس از آن انیمیشن «همسنگران» كاری از مركز پویانمایی صبا ساعت 10:40 به مدت 15 دقیقه پخش می شود.

برنامه «فیتیله فردا تعطیله» در روز پنجشنبه و «فیتیله جمعه تعطیله» در روز جمعه ساعت 14 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، کودک ، شبکه ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.