سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاورقی خبرها در شبکه خبر

مجله پاورقی به زودی در شبکه خبر هر شب از شنبه تا سه شنبه و غیر از ایام تعطیل از ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر پاورقی عنوان برنامه‌ای است که همانند شیوه پاورقی در مطبوعات و نشریات، پاورقی و حواشی مهمتر از متن خبرها را که امکان ارایه آنها در متن اصلی و بخش های رسمی خبری وجود ندارد پوشش می‌دهد.

این برنامه ، خبرهای  روز  ایران و جهان در 6 حوزه خبری سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی - هنری و ورزشی را در ساختار تلویزیونی ارایه می‌کند.
 
پاورقی ، با رویکرد فعالیت در حوزه ژورنالیسم تلویزیونی به شکلی پشت صحنه فعالیت تحریریه یک مجله خبری را به تصویر می کشد که با بهره گرفتن از گونه مستند نمایشی در قاب تلویزیون (Reality Show )خبرها را اطلاع رسانی می‌کند.
 
در مجله پاورقی دبیران هر یک از سرویس های 6 گانه خبری در قالب جلسه ای مشترک ، صفحات بسته شده مجله را نهایی کرده و با گپ و گفت پیرامون خبرهای کار شده در هر یک از صفحات، در واقع اخبار روز ایران و جهان را تحلیل و بررسی می کنند.
 
مجله پاورقی در ساختار برنامه‌های ترکیبی تلویزیونی تهیه شده و محتوای آن در قالب بخش‌های تولیدی، گزارشی و گفتگو ارایه می‌شود.
 
مجله پاورقی در اداره کل تولید و تامین برنامه‌های خبری شبکه خبر تهیه شده و با تهیه کنندگی و اجرای مهدی خسروی به زودی روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/رس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.