سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه های اقتصادی گردشگری الكترونیك

"بازار فن آوران" این هفته قصد دارد به موضوع گردشگری الكترونیك و صرفه های اقتصادی آن بپردازد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ كیوان نقره كار تهیه كننده "بازار فن آوران" گفت: به زبان ساده، اگر به جای استفاده از روش معمولی سفر و پیمودن مسافت‌های جغرافیایی، از اینترنت و فناوری اطلاعات و ابزار‌های الکترونیک، مانند سی‌دی، تلفن همراه، نقشه، تصاویر سه بعدی، عکس و فیلم و شبیه‌سازی‌های کامپیوتری و ... در سفرهای خود استفاده کنیم، به این نوع مسافرت، مسافرت الکترونیکی یا گردشگری الکترونیکی می‌گوییم. به این ترتیب، می‌توانیم تمام فعالیت‌های گردشگری، همچون انتخاب منطقه مورد نظر و سرویس‌های ارائه شده در سفر (برنامه‌ریزی و مدیریت سفر)، بازدید از موزه‌ها، بناهای قدیمی، آثار باستانی و مناظر زیبای مناطق گوناگون را بدون طی نمودن جاده‌ها و صرف کمترین هزینه، انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: اگر چه گردشگری الکترونیک در ایران و برخی کشورها، هنوز تازه و نوپاست، اما در بسیاری از کشورها جای خود را پیدا کرده و از آن جا که سفرهای اینترنتی به هزینه و فرصت کمتری نیاز دارند، طرفداران فراوانی دارند.

اشكان بروج كارشناس و مدرس گردشگری الكترونیك میهمان این هفته بازار فن آوران خواهد بود و در مورد گردشگری الكترونیك و مزایای آن مطالبی را عنوان خواهد كرد.

در بخش دیگری از برنامه مهندس حسین پاریاب دبیر همایش گردشگری الكترونیك در برنامه حضور دارد و در خصوص همایش اطلاعات تكمیلی را در اختیار شنوندگان محترم قرار می دهد.

"بازار فن آوران" كاری از گروه اطلاع رسانی رادیو اقتصاد است كه دوشنبه 7 مهر ماه ساعت 21 از شبكه اقتصاد به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.