سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثقفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ممنوعیت دریافت هرگونه وجه از اولیای دانش آموزان تحت عنوان هوشمند سازی در مدارس شهر تهران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هر گونه دریافت وجه از اولیای دانش آموزان تحت عنوان هوشمند سازی در مدارس شهر تهران ممنوع است.

مسعود ثقفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: گزارشات اخبار دریافتی حاکی از برخی تخلفات در خصوص دریافت وجه اجباری جهت هوشمند سازی مدارس بوده است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش شهر تهران امروز بخشنامه‌ای به تمام مناطق آموزشی به شرح زیر ابلاغ کرد.

1.اخذ وجه از اولیای دانش آموزان با عنوان هوشمند سازی کلاس‌های درس در هر شرایطی اعم از اختیاری یا اجباری ممنوع است.

2. هرگونه برنامه ریزی در راستای تجهیز مدارس به سیستم‌های هوشمند آموزشی صرفا از طریق اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و بر اساس اولویت بندی از محل اعتبارات دولتی انجام خواهد شد.

3. تفکیک دانش آموزان در کلاس‌های هوشمند و غیر هوشمند با مبنی قرار دادن مشارکت اولیا هرگز وجاهت قانونی نداشته و ممنوع است و تخلف از آن علاوه بر مجازات اداری موجبات پیگیری قضایی را نیز فراهم خواهد کرد.

4. چنانچه تاکنون مدارس شهر تهران برخی کلاس‌های خود را به تجهیزات هوشمند مجهز کرده‌اند، مدیران موظف‌اند تدبیری اتخاذ نمایند تا تمامی دانش آموزان مدرسه به صورت نوبتی و چرخشی و با رعایت فرصت برابر از مزایای این امکانات بهره مند گردند.

 ثقفی خاطرنشان کرد: در صورت احراز هر گونه تخلف و نقص مقررات فوق فرد متخلف از سمت خود عزل و پرونده تخلف وی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی ذیربط اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وجه ، اولیا ، هوشمند ، مدارس ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۱۰:۴۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
آقا تو قانون اساسي اومده آموزش رايگان نه آموزشگاه...

ضمن اينكه تو قانون اساسي راجع به حق و حقوق ، تبعيض ، عدالت و ..... خيلي چيز ها اومده ولي كسي به كسي نيست
احمد
۱۰:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
مردم بيشتر و ناراضي تر از اين پولها رو تو شهرداري ها - به مخابرات و ساير ادارات ميدن و هيچ كس صداش در نمياد ولي كمتر ين پول رو برا آموزش و تربيت بچشون ميدن وزير اعتراض ميكنه و مديران رو توبيخ ميكنه
احمد
۱۰:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
نتانياهو ميگه دنيا بايد از سربازان ما تقدير كنند در حالي كه سربازانشون دست به جنايت و نسل كشي مي زنند . اينجا وزير آموزش و پرورش مديرانش رو توبيخ ميكنه چرا بدون سرانه مدرسه رو اداره كرديد.
احمد
۱۰:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
شما كه 2 ساله يك ريال سرانه به مدارس نداديد ، مدام هم به مديران ميگيد جهت اداره مدارس از مشاركت هاي مردمي استفاده كنيد از طرفي تو بوق كرديد آموزش و پرورش ما به روز و با تكنولوژي روز فعاليت ميكنه به جاي تشويق مديران كه دو سه سال بدون سرانه نه تنها مدارس را اداره كرده اند بلكه هوشمتد سازي هم كرده اند اونا رو توبيخ ميكنيد.
علی
۱۸:۴۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
مسخرش رودرآوردید هی اعلام می کنید پول نگیرید اماازاین طرف به مدیران می گویید پول بگیرید من سال ها معاون ومدیر بودم آخه چراعوامفریبی ونفاق می کنید حالم از این مدیران منافق آموزش وپرورش به هم می خوره وای کاش اصلا معلم نشده بودم کجاست آن قداست معلمی ونجابت معلم که نابودش کردند