سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سلام و خداحافظ" در نیاوران

نمایش «سلام و خداحافظ» به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی بابک هوشمندی از امروز در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگسرای نیاوران، «سلام و خداحافظ» نمایشنامه ای است نوشته آثول فوگارد، محمود کیانوش آن را ترجمه کرده و بابک هوشمندی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد. نمایش «سلام خداحافظ» از 6 مهر اجرای خود را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز می کند.

بابک هوشمندی درباره داستان این نمایش می گوید:‌داستان این نمایش در شهری بندری رخ می‌دهد و مربوط به دیدار دو خواهر پس از 12 سال دوری است.

وی ادامه می دهد: در شبی که این دو خواهر با هم دیدار می کنند، حرف هایی با هم می زنند و وقایعی رخ می دهد که داستان را شکل می دهد.

هوشمندی با اشاره به نویسنده این نمایشنامه می گوید: آثول فوگارد از نمایشنامه‌نویسان برجسته و معاصر آفریقای جنوبی و مقیم آمریکا است. این نویسنده بیشتر آثار خود را به موضوع آپارتایت اختصاص داده اما در نمایشنامه «سلام و خداحافظ» شخصیت های سیاه پوست وجود ندارند.

هوشمندی تاکید کرد: فوگارد در این نمایشنامه بیش از هر چیز به بررسی وضعیت زندگی پرداخته و چگونگی زندگی را بیشتر از بُعد روانشناسانه بررسی کرده است.

بابک هوشمندی پیش از این در نمایش‌هایی مانند «گالری»، «پرده‌برداری»، «شاهزاده و گدا»، «خسیس»، «پانتومیم روی فرش» و «مُهر هفتم» (با همکاری بهزاد شکارچی) فعالیت داشته است. آخرین تجربه نمایشی این کارگردان، اثری با عنوان «هفت و پنجاه ثانیه» بود.

 سایر عوامل نمایش «سلام خداحافظ» عبارتند از: مریم راسخ و رها نورمحمدی (بازیگران)، سارا مرزبان (دستیار و برنامه‌ریز)، سینا ممتحن (آهنگساز)، شبنم رضوی (طراح گرافیک)، مریم راسخ (طراح لباس)، افسانه قلی‌زاده(طراح گریم)، فریبرز قربان‌زاده(طراح دکور)، پویا صارمی و مهران احمدی(عکس و فیلم)،کامران محسنی(مدیر اجرایی و تولید)، سپهر معصومیان(مدیر صحنه)، میلاد جمشیدی(دستیار صحنه)، سارا وطن‌آبادی(هماهنگی)، محمد صمدی (تهیه‌کننده)، حسین محمدیانی (روابط عمومی و امور رسانه).

نمایش «سلام خداحافظ» از امروز 6 مهر کار خود را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز می کند و هر روز غیر از سه‌شنبه‌ها در ساعت 18 به روی صحنه می رود.

بلیت های این نمایش 20 هزار تومانی است و برای دانشجویان 25 درصد تخفیف دارد. تهیه بلیت این نمایش از طریق شماره تماس 09367358168 یا از سایت تیوال انجام می شود.

اجرای نمایش «سلام و خداحافظ» به کارگردانی بابک هوشمندی تا سوم آبان در در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد.

انتهای پیام /
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.