سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای تقویت تعاونی استانها صورت گرفت؛

انتشار گزارش عملکرد اتاق تعاون استان فارس

اتاق تعاون استان فارس استانی پیشرو در ترویج و توسعه بخش تعاون در کشور است ، این اقدامات در راستای برنامه ها و چهارچوب تعریف شده از سوی اتاق تعاون مرکزی ایران صورت گرفته است .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اتاق تعاون استان فارس استانی پیشرو در ترویج و توسعه بخش تعاون در کشور است ،این اقدامات در راستای برنامه ها و چهارچوب تعریف شده از سوی اتاق تعاون مرکزی ایران صورت گرفته است .  
 
 تشکیل شورای تتا به ریاست مدیر کل تعاون

این اتاق در جهت تعامل بهتر با سازمانها و ادارات زیر مجموعه و همکار اقدام به تشکیل شوراهایی از جمله تشکیل شورای تتا (تعالی تعاونی های استان) به ریاست مدیر کل تعاون  ، ایجاد مرکز مطالعات پاک( پژوهش های استراتژیک کسب و کار)،تشکیل شورای عالی تکاب ( توانمندسازی،کارآفرینی و اشتغال بانوان) و تشکیل کمیسیون های 11 گانه اتاق تعاون فارس کرده است . 

استاندارد محیطی اولویت اول اتاق تعاون استان  
همچنین اتاق تعاون استان فارس در زمینه استاندارد سازی محیط تعاونی ها اقدامات زیر را انجام داده است 

1-  اجرای برنامه ریزی استراتژیک 3 ساله جهت اتاق تعاون استان فارس
2-  پیاده سازی استاندارد مدیریت ایزو 9001-2008 و نظام ساماندهی محیط کار

مشاوره، آموزش و ترویج خدمات اتاق برای تعاونگران  
این اتاق خدماتی در زمینه مشاوره، آموزش و ترویج ارائه داده است که از آن میان می توان ایجاد مرکز مشاوره حقوقی ،  ایجاد مرکز مشاوره کارآفرینی،کسب و کار ، اجرای پروژه توانمندسازی سرمایه انسانی با رویکرد آموزش های کارگاه محور ، تفاهم نامه با دانشگاه علمی و کاربردی جهت ارائه دروس مرتبط با تعاون به صورت دروس تک پودمان ، راه اندازی مرکز کلینیک و پاراکلینیک صنعت ،  راه اندازی مرکز داده ها و اطلاعات و فن آوری جهت امور مرتبط با بخش تعاون استان ،  اجرای نظام پیشنهادات در بخش تعاون در سطح استان و تدوین و پیگیری تاسیس نظام مهندسی تعاون اشاره کرد . 

در زمینه امور بین الملل و بازرگانی اتاق تعاون استان کوشیده است تا با صدور و تمدید کارت بازرگانی ، حمایت از کنسرسیونها و خوشه های بازرگانی و توسعه برند تعاونگران را یاری دهد . 

نظارت بر عملکرد تعاونی ها و تلاش جهت بهبود مستمر عملکرد

اتاق تعاون استان فارس کوشیده است تا با نظارت بر عملکرد تعاونی ها و تلاش جهت بهبود مستمر عملکرد از ظرفیتهای این بخش جهت توسعه اقتصاد استان استفاده کند .  
 
لازم به ذکر است که بر اساس این گزارش اتاق تعاون استان فارس با سیاست توسعه فعالیت های اقتصادی و ترویج کارآفرینی استان در قالب بخش تعاونی، آمادگی پذیرش و عملیاتی سازی هرگونه طرح‌های پژوهشی و دانشگاهی که دارای مزیت رقابتی نسبت به دو بخش دیگر اقتصادی کشور باشد  را دارد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.