سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایت مقام معظم رهبری از برنامه "لبخند صلواتی" شبکه آموزش

دفتر رهبر معظم انقلاب طی تماسی با شهرام شکیبا مجری برنامه، نظر لطف و تفقد بزرگوارانه معظم له را ابلاغ کرده که بی تردید خود بهترین پاسداشت از دست اندرکاران یک جنگ ادبی با موضوع دفاع مقدس است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، با پایان هفته دفاع مقدس آخرین قسمت از جشنواره طنز مکتوب و کمدی دفاع مقدس «لبخند صلواتی» امشب 6 مهر ماه به روی آنتن شبکه  آموزش سیما می رود.

با توجه به بازخوردهای پخش «لبخند صلواتی» استقبال عموم مخاطبان از این برنامه  چشمگیر ارزیابی شده و علاوه بر استقبال انبوه مردم در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد طی تماسی از دفتر رهبر معظم انقلاب با شهرام شکیبا مجری برنامه، نظر لطف و تفقد بزرگوارانه معظم له ابلاغ شده که بی تردید خود بهترین پاسداشت از دست اندرکاران یک جنگ ادبی با موضوع دفاع مقدس است و تمام دست اندرکاران را چه در شبکه آموزش و چه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به شدت تحت تأثیر قرار داد.

گفتنی است، جشنواره طنز مکتوب و کمدی دفاع مقدس «لبخند صلواتی» تا پایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس از ساعت 20 در بوستان حضرت ابراهیم علیه السلام (آب و آتش) منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد میزان علاقمندان بوده و در ساعت 21 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

قابل ذکر است، امشب 6 مهر ماه آخرین برنامه «لبخند صلواتی» به کارگردانی امیر قمیشی، ساعت 21 از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، آنتن ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.