سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای پرکار نمایشنامه‌نویس معروف

ای. آر. گارنی که این روزها دو نمایش روی صحنه دارد، نمایشنامه «عشق و پول» را هم آماده اجرا کرده است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایشنامه جدید ای. آر. گارنی که «عشق و پول» نام دارد، قرار است در فصل تئاتری 2015-2016 روی صحنه برود. این نمایش کمدی را مارک لاموس کارگردانی می‌کند و پیش از آن‌که در سالن تئاتر سیگنیچر در آف-برادوی در نیویورک روی صحنه برود، در سالن نمایش وست‌پورت اجرا دارد.
 
«عشق و پول» داستان کورنلیا کانینگهام، بیوه‌ای ثروتمند است که زندگی بی‌دغدغه و مجللی دارد اما تصمیم گرفته پیش از مرگش تمامی ثروتش را صرف امور خیریه کند. اما نقشه‌های او زمانی به هم می‌ریزد و در بوته آزمایش قرار می‌گیرد که سروکله جوانی بلند پرواز و جذاب در زندگی او پیدا می‌شود. مرد ادعا می‌کند نوه کورنلیاست و آمده تا ارثش را بگیرد.
 
این روزها نمایش «نامه‌های عاشقانه» گارنی در برادوی روی صحنه رفته و دیگر نمایشنامه‌اش یعنی «The Wayside Motor Inn» هم در آف-برادوی و در همین سالن سیگنیچر در حال اجرا است.
 
گارنی یکی از نمایشنامه‌نویسان مطرح و پرکار آمریکاست و از دیگر نمایشنامه‌هایش می‌توان از «مری دیوانه»، «بیل گنده»، «دیوار چهارم»، «شرق دور»، «تابستان گذشته چه کردم» و «نمایش دیوید» نام برد.
 
هنوز نام بازیگران و دیگر عوامل این نمایش اعلام نشده است.
 
منبع: برادوی / 25 سپتامبر


انتهای پیام /اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.