سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیل ریکاردو تیم خود را تأسیس کرد

ستاره تازه‌وارد رقابت‌های فرمول یک و تیم ردبول اعلام کرد اکیپ فنی تیم خود را که قرار است با نام "ریکاردو کارت" در مسابقات حضور داشته باشد را دور هم جمع کرده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طراحی و تولید شاسی و اتومبیل های این تیم برعهده Birel Art است و خود ریکاردو قرار است به عنوان مدیر در تیم حضور داشته باشد.
 
ریکاردو که در این فصل توانسته سه بار به عنوان برنده در سکوی قهرمانی حضور داشته باشد عنوان کرد از اجرایی شدن این پروژه بسیار خوشحال است.

او گفت: از اینکه این پروژه را شروع کردم بسیار خوشحالم. با کارتینگ سواری بزرگ شدم و تا فرمول یک آمدم. در اوقات بیکاری همیشه کارتینگ سوار می شوم و از این کار لذت زیادی می برم. امکان نداشت تا به این ورزش کمک نکنم.

وی افزود:در ابتدا فقط مشغول طراحی خواهیم شد. بعد از آن هم تیم را گسترش می دهیم. ما باور داریم می توانیم با دختر و پسرهای بااستعداد موفقیت های بزرگی کسب کنیم. البته این را هم می خواهیم که با Ricciardo Kart برنده باشیم.

Ricciardo Kart از سال آینده در برخی از رقابت های اروپایی حضور خواهد داشت و تا ماه های آینده مشخصات فنی بیشتری از محصولات این تیم منتشر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.