سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعی: سنگ نوردان ایرانی استحقاق کسب مدال ارزشمند مسابقات آسیایی را دارند

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در خصوص اعزام سنگ نوردان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم سنگ‌نوردی کشورمان پس از حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی جهان اکنون راهی لومبوک اندونزی خواهد شد.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم 7نفره کشورمان متشکل از سنگ نوردان پس از بازگشت قدرتمند از مسابقات جهانی مونیخ آلمان و خپخون اسپانیا اکنون برای افتخار آفرینی بیشتر به مسابقات لومبوک اندونزی خواهند شد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: رضا علیپور، غلامعلی برات زاده، حمیدرضا توزندجانی، داوود درکابی، امیرحمزه پور شفیع، فرناز اسماعیل زاده و الناز رکابی ملی پوشان کشورمان در بیست ودومین دوره از رقابت‌های سنگ نوردی آسیا شرکت خواهند کرد. رضا علیپور و غلامعلی برات‌زاده در مسابقات اخیر که به میزبانی خپخون اسپانیا و مونیخ برگزار شد توانستند علاوه بر ارتقای رنک کشورمان مدال ارزشمند این مسابقات را به خود اختصاص دهند. علیپور نخستین مدال را در تاریخ سنگ نوردی ایران به خود اختصاص داد.

زارعی تاکید کرد: سنگ نوردان کشورمان روزهای 9 لغایت 11مهر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند. پیش از این در جریان مجمع عمومی فدراسیون سنگ نوردی آسیا، لومبوک اندونزی میزبان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا 2014 شده بود که این رقابت‌ها در سه رشته سر طناب و بولدرینگ و سرعت برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی تصریح کرد: اولین دوره از مسابقات سنگ نوردی قهرمانی کشور با حضور جانبازان و معلولین و نابینایان با هدف گرامیداشت هفته پاراالمپیک وروز جهانی نابینایان به میزبانی هیئت کوهنوردی استان قزوین برپا می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: امیدواریم ملی پوشان کشورمان بار دیگر بر سکوی قهرمانی بایستند و مدال خوش رنگ مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کنند چراکه سنگ نوردان کشورمان استحقاق کسب مدال ارزشمند این مسابقات را دارند.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.