سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با رئیس جمهور

رادیو و تلویزیون به طور زنده و مستقیم سفر دكتر روحانی رئیس جمهور محترم و هیئت همراه ایشان را به نیویورك پوشش می دهند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، سخنرانی رئیس جمهور كشورمان روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بطور زنده از شبكه هایی چون خبر ، جام جم و رادیو ایران پخش شد و همه بخش های خبری پس از پخش این سخنرانی به بررسی آن و بازتاب های جهانی آن پرداختند .
 
پخش گفت و گوی مطبوعاتی عصر روز گذشته رئیس جمهور با نمایندگان رسانه های خبری جهانی نیز در شبكه های تلویزیونی و رادیویی بازتاب گسترده ای داشت  و هموطنان موفق شدند همزمان با مخاطبان شبكه های جهانی ، پاسخ های متقن دكتر روحانی را به سوالات خبرنگاران خارجی مشاهده كنند . 

شبكه خبر ، شبكه های برون مرزی و بین المللی "پرس تی وی" و "العالم" و جام جم و همچنین رادیو ایران از جمله شبكه هایی بودند كه این گفت و گو را برای مخاطبان پخش مستقیم كردند . 

دیدار های رئیس جمهوری و هیئت های دیپلماتیك جمهوری اسلامی ایران در نیویورك نیز از موضوعاتی است كه این روز ها در رسانه ملی و در برنامه های مختلف تولیدی و خبری جزو برترین موضوعات قرار دارد . به طوری كه هیچ یك از دیدار ها ، مصاحبه های مطبوعاتی و اختصاصی و نشست های دوستانه و تخصصی رئیس جمهور محترم و اعضای گروه دیپلماتیك ایران با همتایان خارجی ، از قلم خبرنگاران و دوربین تصویر برداران دور نمانده است تا هموطنان بتوانند لحظه به لحظه  هیئت سیاسی ایران را در این سفر همراهی كنند و از اخبار آن آگاهی یابند .
 
علاوه بر خبرنگار مستقر ایران در نیویورك ، چند خبرنگار و گروه خبری اعزامی نیز این هیئت را همراهی و گزارش ها و اخبار مربوط به این سفر دیپلماتیك را ارسال می كنند .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.