سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ونگر: آرون رمزی من را به یاد لمپارد می‌اندازد/ از خرید‌های تابستانی پشیمان نیستم

آرسن ونگر سرمربی آرسنال آرون رمزی هافبک توانمند خود را به فرانک لمپارد تشبیه کرد و در ادامه اطمینان داد که از خرید‌های تابستانی خود رضایت کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، آرسن ونگر سرمربی 64 ساله فرانسوی در حمایت از هافبک تیم خود گفت: آرون رمزی بازیکنی هم تیپ فرانک لمپارد ستاره سابق تیم چلسی است هواداران آرسنال هم به رمزی عشق می‌ورزند زیرا او طی سال‌ها حضور نزد توپچی‌های لندن عملکرد بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشت.
 
رمزی از پست بازی خود لذت می‌برد او یک موتور طبیعی برای گلزنی و پاس های گل در اختیار دارد و هر زمان که به وی احتیاج داشته باشید در خدمت تیم خواهد بود.
 
 زمانیکه در تیم مشکلی پیش آید رمزی به خوبی آن را مدیریت کرده و از عهده هماهنگ‌ کردن بازیکنان  بر می‌آ‌ید.
 
 مربی فرانسوی در ادامه افزود: رمزی به عملکرد اصلی و سابق خود بازگشته است و آرسنال همواره بر روی کمک‌های او حساب ویژه ای باز می‌کند.
 
 آرسن ونگر در مورد خرید‌های تابستانی‌اش گفت: بر خلاف انتقاد برخی که می‌گویند آرسنال  باید در فصل تابستان‌ مدافعان بیشتری به خدمت بگیرد اما از عملکرد خود در نقل و انتقالات رضایت کامل دارم.
 
 به عقیده ونگر تعداد بازیکنان منتقل شده به تیم مهم  نیستند بلکه موضوع اساسی کیفیت این بازیکنان است آرسنال تصمیم خوبی در خرید کلوم چامبرز‌ و میتودبوچی‌ اتخاذ کرد هر چند آ‌رسنال  بد شانسی آورد و دبوچی و مونرئال‌ را همزمان به دلیل مصدومیت از دست داد مهم نیست شما چه تعداد بازیکن خرید‌ه باشید،  زیرا ممکن است با یک بد شانسی بیشتر آنان را به دلیل مصدومیت از دست بدهید فقط می توان برای هر پست سه بازیکن را در اختیار گرفت زیرا مدیریت و هدایت تعداد بیشتر بازیکنان دشوار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، لمپارد ، آرسنال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.